;
coinex

عرضه شیائومی 12S اولترا در فروشگاه‌های چین؛ از شیائومی 12 اولترا خبری نیست

یکی از کاربران ویبو به نام Niuwan Technology مدعی شده که شیائومی، سری گوشی‌های شیائومی 12S و کارت‌های تبلیغاتی مرتبط با آن را در چندین فروشگاه فیزیکی در چین عرضه کرده است.

چند وقتی‌ست که اخبار و گزارش‌هایی درباره سری شیائومی 12 اس به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که این گوشی‌ها در یکی از روزهای تیر ماه رسما رونمایی می‌شوند؛ اما شیائومی هنوز تاریخ دقیقی را مشخص نکرده است.

یکی از فروشگاه‌های آفلاین محصولات الکترونیکی در چین مدعی شده که سری Xiaomi 12S در تاریخ 5 جولای (14 تیر) معرفی می‌شوند. اگر این خبر درست باشد، پس شیائومی در این رویداد احتمالا از گوشی‌های شیائومی 12S، شیائومی 12S Pro و شیائومی 12S Ultra رونمایی خواهد کرد.

تکلیف شیائومی 12S اولترا به جای شیائومی 12 اولترا

نکته جالب توجه این است که گوشی شیائومی 12 اولترا که مدت‌هاست منتظر آن هستیم، با اسم رسمی شیائومی 12S Ultra کار خود را آغاز می‌کند و این گوشی، درواقع عضوی از خانواده 12S شیائومی است. تصاویری که کاربر ویبو به اشتراک گذاشته، به اسم شیائومی 12 اس پرو اشاره می‌کند.

این نام‌گذاری شیائومی کاملا منطقی است. همانطور که می‌دانید، از مدت‌ها قبل شایعاتی درباره رونمایی شیائومی 12 اولترا و سری شیائومی 12 اس در ماه جولای (تیر) منتشر شده بود. شیائومی وعده داده بود که پرچمداری که در تیر ماه معرفی می‌کند، به تنظیمات دوربین لایکا مجهز می‌شود. با این اوصاف، شیائومی 12 اولترا درواقع همان شیائومی 12 اس اولترا است که قبلا تصاویری از آن را با برند لایکا دیده بودیم.

هر سه گوشی سری 12S به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز می‌شوند و از تنظیمات لایکا بهره‌مند خواهند شد.

نکته دیگری که در عکس‌های پست کاربر ویبو توجه را به خود جلب می‌کند، دعوتنامه‌ها و کارت‌های تبلیغاتی سری شیائومی 12S است که به همکاری لایکا و شیائومی اشاره می‌کند. روی تمام کارت‌ها، امضای Andreas Kaufmann، رئیس لایکا و Lei Jun، مدیرعامل شیائومی دیده می‌شود.

این گوشی‌ها به‌زودی رونمایی خواهند شد؛ بنابراین انتظار داریم که در روزهای آینده، جزییات بیشتری از آنها فاش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نام رسمی شیائومی 12 اس اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر