;
coinex

ویدیو گوشی رول شونده ال جی (LG Rollable Phone) منتشر شد

ال‌جی پیش از خروج از صنعت تولید گوشی‌های هوشمند در رویداد CES 2021، یک گوشی رول شونده را به نمایش گذاشته بود و به تازگی ویدیو گوشی رول شونده ال جی منتشر شده است.

حدود یک سال از زمانی که ال‌جی خبر خروج از تجارت گوشی‌های هوشمند را اعلام کرد، می‌گذرد. این کمپانی قبل از ترک صنعت گوشی هوشمند، از اولین گوشی رول‌شونده خود در کنفرانس مطبوعاتی در مراسم CES 2021 رونمایی کرد.

ال‌جی دو تیزر برای گوشی رولبل منتشر کرد که یکی از آن‌ها در بخش ابتدایی این کنفرانس مطبوعاتی و ویدئو دوم در پایان کنفرانس مطبوعاتی به‌نمایش درآمد، اما اکنون ویدئو دیگری از گوشی رولبل ال‌جی در یوتیوب منتشر شده است که به نظر می‌رسد که نمونه تولیدشده واقعی این گوشی باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

ویدیو گوشی رول شونده ال جی

LG Rollable، برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی CES این شرکت ظاهر شد، این ویدیو یوتیوب واقعی به نظر می‌رسد و صفحه نمایش به دستورات لمسی نیز پاسخ می‌دهد. عوامل دیگر در ویدیو مانند بازتاب محیط در صفحه گوشی، احتمال واقعی بودن ویدئو را افزایش می‌دهد.

ویدیو گوشی رول شونده ال جی

گوشی رول‌شدنی ال‌جی از محفظه‌ خود به‌صورت کشویی خارج و ‌به تبلت تبدیل می‌شود. در ویدئو رسمی ال‌جی، گوشی به‌آرامی باز می‌گردد. ال‌جی رولبل مکانیسمی شبیه به تلویزیون‌های رول‌شدنی ال‌جی دارد.

در حالی که همیشه گمانه‌زنی‌هایی در مورد نحوه عملکرد آن وجود داشت، با مشاهده این ویدیو متوجه می‎شویم که نمایشگر را می‌توان با فشار ساده بر روی صفحه عریض کرد. پس از فعال کردن این قابلیت، حدود سه ثانیه طول می‌کشد تا نمایشگر گوشی باز شود.

همچنین در ادامه می‌بینم پشت گوشی رولبل ال‌جی با پوشش بسیار انعکاس‌دهنده با سه دوربین به‌همراه یک فلش قرار دارد. در ادامه ویدیو گوشی رول شونده ال جی را مشاهده می‌کنیم:

با مشاهده ویدیو، با اطمینان نمی‌توانیم در مورد کاربردی بودن این گوشی نظر بدهیم، زیرا احتمال این که گوشی به نمایش گذاشته در این ویدیو، فقط نمونه اولیه از این محصول باشد، وجود دارد. احتمالا قصد الجی از انتشار این ویدیو، فقط معرفی گوشی رول شدنی در سال 2021 بوده باشد. هنوز الجی در مورد این موضوع، پاسخی به کاربران ارائه نکرده است اما همه می‌دانیم که ال جی موبایل، رسما به فعالیت خود پایان داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویدیو گوشی رول شونده ال جی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر