;
coinex

گلکسی Z Flip 4 و گلکسی Z Fold 4 گواهی NBTC را دریافت کردند

دو گوشی گلکسی Z Flip 4 و گلکسی Z Fold 4 به‌تازگی در پلتفرم FCC دیده شدند و حالا، گواهی NBTC را دریافت کردند. تاییدیه NBTC نشان می‌دهد که این دو گوشی در بازار تایلند عرضه خواهند شد.

گلکسی Z Fold 4 با شماره مدل SM-F936B/DS و گلکسی Z Flip 4 با شماره مدل SM-F721B در NBTC دیده شدند. همانطور‌ که می‌دانید، پلتفرم NBTC هیچ جزئیاتی از مشخصات گوشی‌ها را فاش نمی‌کند؛ اما شایعات حاکی از آن هستند که زد فلیپ 4 به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و رم 8 گیگابایتی مجهز می‌شود و در دو نسخه حافظه 128 و 258 گیگابایتی به بازار می‌آید.

مشخصات گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4

گفته می‌شود که گلکسی زد فلیپ 4 از نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن +FullHD و نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار می‌شود. این دستگاه به دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی مجهز می‌شود که در قسمت پانچ هول قرار می‌گیرد. نمایشگر بیرونی نیز از نوع AMOLED بوده و کمی بزرگ‌تر از نمایشگر بیرونی زد فلیپ 3 طراحی می‌شود.

در پنل پشتی گوشی و در قسمت ماژول دوربین گلکسی زد فلیپ 4 یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید قرار می‌گیرد. این دستگاه از باتری 3700 میلی‌آمپرساعت تغذیه می‌کند و با سیستم شارژ 25 واتی باسیم و 10 واتی بی سیم شارژ می‌شود. این گوشی احتمالا در یک نسخه بسپوک نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

اما درباره مشخصات گلکسی Z Fold 4 باید گفت که احتمالا به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز می‌شود. این تراشه همراه با رم 12 و حافظه 1 ترابایتی، تامین قدرت دستگاه را بر عهده دارد. گفته می‌شود که این دستگاه کمی سبک‌تر از نسل قبلی طراحی می‌شود و از همان باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد شد.

نمایشگر تاشو و کاور گلکسی زد فولد 4 در اندازه‌های 7.6 و 6.2 اینچی ساخته می‌شود. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این دو گوشی در تاریخ 10 اوت (19 مرداد) رونمایی می‌شوند؛ البته سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی از این گوشی‌ها را فاش نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر