;
coinex

زمان بازگشایی نماد استقلال و پرسپولیس مشخص شد

با توجه به استقبال خوب از عرضه اولیه سهام استقلال و پرسپولیس، معاون رئیس سازمان خصوصی سازی اخیرا زمان بازگشایی نماد استقلال و پرسپولیس را اعلام کرده است.

اواخر خرداد ماه سال جاری حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی درباره باز شدن نماد باشگاه استقلال گفت که نماد این باشگاه در انتظار تایید صورت مالی 6 ماهه از سوی سازمان حسابرسی کشور است و در هفته نخست تیر ماه این نماد در فرابورس برای خرید و فروش مردم بازگشایی می‌شود و نماد پرسپولیس هم تا 3 هفته بعد آماده می‌شود. حالا در اواخر تیر هستیم و خبری در این باره در کار نیست!

بیشتر بخوانید: زرخودرو رقیب جدید ایران خودرو و سایپا : «خودروهایی متفاوت با 40 سال گذشته تولید می‌کنیم»

زمان بازگشایی نماد استقلال و پرسپولیس

با وجود این، حسین امیررحیمی، معاون قربانزاده روز گذشته در گفتگویی با رسانه‌ها ضمن تاکید بر تلاس برای گشایش نماد پرسپولیس و استقلال تا اواخر هفتته جاری گفت:

در این راستا با فرابورس، سازمان بورس و دو باشگاه هماهنگی های لازم انجام شده است.

زمان بازگشایی نماد استقلال و پرسپولیس مشخص شد

«برای بازگشایی به یک سری مدارک و مستندات نیاز است که مهمترین آن صورت‌های حسابرسی شده بوده که طبق آخرین اخبار، آماده نشده، اما قرار است به زودی آماده شود. بر این اساس  تلاش می شود بازگشایی این نمادها سه شنبه یا چهارشنبه این هفته به صورت همزمان صورت گیرد».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما کاربران تکراتو در خصوص زمان بازگشایی نماد استقلال و پرسپولیس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر