;
coinex

سانسور اسم وریا در خندوانه ؛ غذرخواهی جناب خان و رامبد از وریا غفوری [+فیلم]

سانسور اسم وریا در خندوانه در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

ظاهرا یک اتفاق جنجالی در برنامه تلویزیونی با اعتراض شدید هواداران استقلال روبه‌رو شده است. از شب گذشته هواداران استقلال با دست به دست کردن یک ویدیو و چند عکس، به شدت نسبت به سانسور نام وریا در برنامه خندوانه معترض هستند و در فضای مجازی این موضوع را بارها و بارها پخش کرده اند. وریا غفوری پیشتر در صداوسیما ممنوع‌التصویر شده بود. حالا ظاهرا ممنوعیت‌ها برای غفوری به اسم او هم رسیده است. البته این بار خودسانسوری!

غفوری در سالهای اخیر نسبت به موضوعاتی همچون سقوط هواپیمای اوکراینی، مرگ دخترآبی، مرگ کولبران، اعتراضات مردمی و مشکلات معیشتی و مواردی از این دست موضع‌گیری‌های تندی داشت که به اعتقاد برخی منجر به حذف او از تیم ملی و سرانجام استقلال شد.

سانسور اسم وریا در خندوانه ؛ غذرخواهی جناب خان و رامبد [+فیلم]

سانسور اسم «وریا» در خندوانه اتفاق عجیبی بود که در مسابقه‌ی فینال «قاتی بازی» این برنامه رخ داد. به نظر می‌رسد این سانسور به خاطر «وریا غفوری» کاپیتان سابق باشگاه استقلال رخ داده است. بازیکنی که این روزها مورد عناد صداوسیما و برخی رسانه‌های رسمی است.

ماجرا از این قرار است که در بخش اسم و فامیل که یکی از بخش‌های این مسابقه بود کامران تفتی که یکی از استقلالی‌های متعصب در میان هنرمندان است اسم پسر از «و» را وریا نوشت اما به شکل حیرت‌انگیزی زمانی که رامبد جوان برای شمارش امتیازها و خواندن نوشته‌ها پای تخته رفت اسم وحید روی تخته نوشته شده بود آنهم با خطی متفاوت از دستخط کامران تفتی

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

وریا غفوری کاپیتان استقلال مدتی است با بی‌مهری مدیران این تیم و پس از قهرمانی با باشگاه استقلال مجبور به جدایی از این تیم شد و به نوعی از استقلال حذف شد.

در این بین حتی شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه تیم‌های دیگر نیز اجازه عقد قرارداد با وریا غفوری را ندارند.

عذرخواهی جناب خان و رامبد جوان

محمد بحرانی که از مهم‌ترین عوامل این برنامه محسوب می‌شود، در توضیحی که در صفحه اینستاگرامش استوری کرده، از وریا غفوری عذرخواهی کرده است. بحرانی در متن استوری اینستاگرامی‌اش نوشت:

اتفاقی که دیشب در برنامه خندوانه افتاد اتفاق بسیار ناخوشایندی بود. این اتفاق ناخوشایند به عقیده من حتما شایسته یک عذرخواهی است. هرچند بنده در هنگام ضبط بخش مسابقه در برنامه دیشب حاضر نبودم که اگر حاضر می‌بودم حتما ری‌اکشن نشان می‌دادم. در هرحال به خاطر اتفاق رخ داده هرچند عملا نقشی در آن نداشتیم به سهم خودم، تمام قد و صمیمانه از جناب آقای وریا غفوری و همچنین تمام شما بینندگان عزیز عذرخواهی می‌کنم. متشکرم. در ضمن ضبط خندوانه دو سه روز پیش به پایان رسیده لذا ما عملا امکان عذرخواهی در خود برنامه را نداریم.

رامبد جوان نیز دقایقی پیش ویدیوی زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و ضمن عذرخواهی بهانه‌های خود در این خصوص را ابراز کرد.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خاک بر سرتون که فکر می کنید مملکت یه وریا داره اونم اینه….

    پاسخ