;
coinex

تبلیغ اپلیکیشن دیوار با آهنگ ابی ؛ مرز خلاقیت و ابتذال [+فیلم]

تبلیغ اپلیکیشن دیوار با آهنگ ابی در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فیلم منتشر شده از تبلیغ دیوار توسط ابی و تقلید صدای این خواننده لس آنجلسی در تبلیغات این اپلیکیشن به یکی از پربیننده ترین ویدیوها در اینستاگرام تبدیل شده است.

فیلم کامل تبلیغ دیوار توسط ابی تقلید صدای ابی در نوع خود بسیار جالب است اپلیکیشن دیوار برای تبلیغ سعی کرده که ابتکار به خرج بدهد و از بدل ابی خواننده لس انجلسی استفاده کرده است که در نوع خود بسیار جالب است.

تبلیغ اپلیکیشن دیوار با آهنگ ابی ؛ مرز خلاقیت و ابتذال [+فیلم]

این اپلیکیشن برای تبلیغ خود از بدل ابی خواننده سرشناس استفاده کرده و برای مردم بسیار جالب بوده است. سایت و اپلیکیشن دیوار به عنوان یکی از بسترهای نیازمندی های اینترنتی برای تبلیغ خود از صدا و چهره ابی تقلید کرده و بازخورد مناسبی گرفته است.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

مدیرعامل این برنامه چند ماه پیش به دلیل جرم هایی که در آن رخ داده بود دستگیر و به زندان محکوم شده بود که این اتفاق بازتاب گسترده ای به همراه داشت و بسیاری از کارآفرینان در حوزه برنامه نویسی به این موضوع واکنش نشان دادند که تخلفات کاربران را نباید به حساب مدیران اپ ها قرار داد.

حکم مدیر عامل دیوار در دادگاه تجدیدنظر تهران تأیید شد و این محکومیت با واکشن کاربران در شبکه‌های اجتماعی و همچنین برخی از مسئولان مواجه شد. مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم خواستار مدارا با کارآفرینان این حوزه شد. حسین اسلامی، رئیس هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در نامه‌ای به قوه قضائیه خواستار توقف اجرای حکم شد و آن را یک شوک توصیف کرد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر