;
coinex

نظرسنجی فایندر: قیمت سولانا تا پایان سال 2025 به 166 دلار می‌رسد

گروهی از کارشناسان ارزهای دیجیتال و تحلیلگران شرکت‌ فین تک اعتقاد دارند قیمت سولانا تا پایان سال 2025 به 166 دلار خواهد رسید.

طبق تحلیل کارشناسان فین تک قیمت سولانا تا پایان سال جاری به 45 دلار خواهد رسید. فایندر در یکی از نظرسنجی‌های خود نظرات کارشناسان صنعت ارزهای دیجیتال را در مورد دارایی‌های رمزنگاری مورد بررسی قرار داد. گروهی از کارشناسان متشکل از 54 متخصص، دیدگاه بلندمدت مثبتی نسبت به سولانا دارند.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) 

پیش‌بینی قیمت سولانا تا پایان سال 2025

نظرسنجی فایندر: قیمت سولانا تا پایان سال 2025 به 166 دلار می‌رسد

هیئت کارشناسان و معامله‌گران SOL پیش‌بینی می‌کنند قیمت سولانا تا پایان سال 2025 به 166 دلار خواهد رسید. به عقیده این افراد در سال 2030 شاهد سولانای 512 دلاری خواهیم بود. طبق داده‌های CryptoCompare، سولانا در حال حاضر با قیمت 41.75 دلار معامله می‌شود.

در حال حاضر خوشبینی تحلیلگران سولانا نسبت به ژانویه سال جاری کاهش یافته است. کارشناسان در ابتدای سال 2022 اعتقاد داشتند که سولانا تا سال 2022 به 222 دلار خواهد رسید، آن‌ها همچنین پیش‌بینی کرده بودند که قیمت SOL تا سال 2030 به 1267 دلار می‌رسد.

یکی از اعضای کارشناسان فین تک، الکس ناگورسکی (Alex Nagorskii) نام دارد. الکس، مدیر سرمایه در شرکت DigitalX است. ناگورسکی اظهار کرد که سولانا بر اساس بروزرسانی‌های اخیر شبکه خود، سال را با قیمت 80 دلار به پایان می‌رساند. او در ادامه افزود:

سولانا چندین بروزرسانی پروتکل امیدوارکننده را پشت سر گذاشته است. این بروزرسانی‌ها در کوتاه مدت از ریزش قیمت SOL جلوگیری کرده است. همچنان مشخص نیست که این ثبات ادامه خواهد داشت یا خیر. سولانا بخش عظیمی از بازار NFT را از اتریوم تصاحب کرده و به عنوان یک رقیب قدرتمند در لیست برترین ارزهای دیجیتال بازار قرار دارد.

گاوین اسمیت (Gavin Smith)، شریک عمومی شرکت Panxora Hedge Fund، پیش‌بینی کرد که قیمت سولانا تا پاپان سال به 76 دلار می‌رسد. به عقیده گاوین در صورتی که بروزرسانی‌های اتریوم موفق به کاهش کارمزد تراکنش‌ها نشود، رمزارز SOL رشد قابل توجهی را در پیش خواهد داشت.

دزموند مارشال (Desmond Marshall) از شرکت Rouge International و Rouge Ventures، دیدگاهی نزولی نسبت به سولانا دارد. به عقیده او قیمت هر واحد توکن SOL تا پایان سال جاری به 26 دلار خواهد رسید. دزموند معتقد است بازار ارزهای دیجیتال به ریزش خود ادامه داده و شرکت‌های DeFi به مرور از بین خواهند رفت.

69 درصد از کارشناسان معتقدند قیمت سولانا تا پایان سال 2025 روند صعودی در پیش خواهد داشت. 40 درصد این افراد زمان حال را فرصتی مناسب برای خرید توکن SOL می‌دانند. 31 درصد کارشناسان علاقه‌مند به هولد این رمزارز بوده و 29 درصد نیز دیدگاه نزولی دارند. به گزارش Cryptoglobe، سرمایه‌گذاران مؤسسه‌ها بر روی محصولات مرتبط با SOL و XRP سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی شما از قیمت سولانا تا پایان سال 2025 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptoglobe

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر