;
coinex

آموزش دانلود آهنگ از ساند کلاود [8 روش ذخیره موزیک های Soundcloud]

اگر در مورد نحوه ذخیره آهنگ های ساوند کلود مشکل دارید با آموزش دانلود آهنگ از ساند کلاود همراه ما باشید تا روش‌های ذخیره موزیک را با ما یاد بگیرید.

Sound cloud پلتفرم محبوب موسیقی بین مردم است. این پلتفرم از سال 2007 عرضه شد و میلیون‌ها آهنگ را در اختیار افراد مختلف قرار داد. مردم به وسیله این پلتفرم جدیدترین آهنگ‌ها از خوانندگان محبوب‌ خود را گوش می‌دهند.

دلیل شهرت Sound cloud قابلیت اشتراک‌گذاری موسیقی و ارتباط مستقیم با هنرمندان و کشف آهنگ‌های جدید است؛ اما گوش دادن بخش ناتمام لذت از موسیقی به‌حساب می‌آید.

اگر شما هم از این پلتفرم استفاده می‌کنید و در مورد نحوه ذخیره آهنگ های ساوند کلود مشکل دارید، نیازی به نگرانی نیست. برای دانلود موزیک از Soundcloud در اندروید با تکراتو همراه باشید تا نکات لازم را به شما آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید:

بررسی 5 تا از بهترین برنامه های پخش موزیک آنلاین

آموزش دانلود آهنگ از ساند کلاود

در پلتفرم محبوب ساند کلود دسترسی ساده به موسیقی مورد نظر امکان پذیر است و شما می‌توانید بدون نیاز به اینترنت آهنگ‌های مورد علاقه‌ خود را بی‌نهایت گوش کنید. اما آیا روشی برای دانلود موزیک از Soundcloud در اندروید و آیفون وجود دارد؟ برای یادگیری و آموزش دانلود آهنگ از ساند کلاود فقط کافی است در ادامه همراه ما باشید.

آشنایی با ساند کلود

ساند کلود یک سکوی توزیع صدا است که برای اولین بار توسط دو فرد به نام Alex Ljung و Eric Wahlforss که ملیت سوئدی دارند در سوئد استارت خورد اما در سال ۲۰۰۷ در آلمان به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. نکته جالب این است که بعد از ۵ سال این وبسایت ۴۰ میلیون کاربر ثبت شده و ۲۰۰ میلیون شنونده داشته است.

ساند کلود امروزه یکی از پرطرفدارترین وب سایت‌های پخش موزیک موجود در سراسر جهان است که تمام تلاش خود را کرده تا شرایط پخش فایل‌های صوتی اعم از پادکست، موزیک و غیره را برای کاربران خود فراهم کند.

بنابراین ساند کلود موزیک، یک پلتفرم پخش آنلاین موسیقی است که به کاربران اجازه می‌دهد موسیقی و پادکست‌ها را بارگذاری، پخش، تبلیغ و یا به اشتراک بگذارند. برنامه ساند کلاد رایگان است.

با خرید اشتراک اپلیکیشن SoundCloud ، گوش دادن به موسیقی بدون تبلیغات و به همراه گزینه‌های گوش دادن آفلاین، ارائه می‌شود. ساند کلود برای اندروید و iOS و همچنین به صورت برنامه دسکتاپ موجود است.

این برنامه به کاربران امکان می‌دهد افکار خود را در مورد لحظات خاص در یک فایل صوتی به اشتراک بگذارند، که برای هر کسی که به آهنگ گوش می‌دهد، قابل مشاهده است.

در ادامه باید گفت که بسیاری از استفاده کنندگان این اپ مایل به دانلود موزیک از Soundcloud در اندروید و آیفون هستند ولی نحوه ذخیره آهنگ های ساوند کلود را نمی‌دانند. اگر شما هم دچار این مشکل شده‌اید با آموزش دانلود آهنگ از ساند کلاود همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ

روش‌های مختلف دانلود موزیک از ساند کلود

در ادامه آموزش دانلود آهنگ از ساند کلاود آمده است. شما می‌توانید از طریق روش‌های گفته شده در اینجا به دانلود موزیک‌مورد نظر خود بپردازید.

دانلود از سایت ساند کلود

در این روش از نحوه ذخیره آهنگ های ساوند کلود در ابتدا باید وارد سایت ساند کلود (SoundCloud) شد و از منوی جستجو، خواننده مورد نظر خود را سرچ کرد.

در ادامه صفحه ای برای شما باز خواهد شد که در آن تمام آهنگ‌‌هایی که با نام خواننده مدنظر شما ذخیره شده‌اند، قابل مشاهده است. موزیک مورد نظر خود را پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید.

برای دانلود از ساند کلود شما باید لینکی که در بالای مرورگر خود مشاهده می‌کنید را بصورت کامل کپی کنید. در ادامه وارد سایت دانلود آهنگ از ساندکلود به نام sclouddownloader شوید و لینک کپی شده را از مرحله قبل در کادر موجود وارد کنید و سپس بر روی گزینه آبی رنگ Download کلیک کنید.

وارد صفحه‌ای جدید خواهید شد که می‌توانید موسیقی مدنظر خود را به همراه لینک دانلود مشاهده کنید. با کلیک بر روی لینک آبی رنگ دانلود، موسیقی دانلود و در گوشی شما ذخیره خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری و نگهداری شارژ

دانلود آهنگ از ساندکلود به وسیله افزونه مرورگر

ساده‌ترین نحوه دانلود موزیک از Sound Cloud به استفاده از افزونه مرورگر اختصاص دارد. انواع مختلفی از این افزونه‌های مرورگر وجود دارند اما SoundCloud To MP3 برای مروگر کروم و SCDL SoundCloud Downloader برای مرورگر فایرفاکس بهتر است.

افزونه SoundCloud To MP3 برای مرورگر کروم (یا SCDL SoundCloud Downloader برای فایرفاکس) را نصب کنید.

آهنگی که می‌خواهید از SoundCloud دانلود کنید را پیدا کنید.

حالا روی آیکون مربوط به افزونه در گوشه بالای سمت راست مرورگر کلیک کرده و گزینه Download Instantly را انتخاب کنید.

دانلود از ساند کلود از طریق سایت‌های موجود برای این منظور

اگر فقط هر از گاهی مایل هستید از این پلتفرم آهنگ دانلود کنید، یکی از بهترین روش‌ها استفاده از سایت‌های دانلود از ساندکلاود است. فقط کافی است URL یک آهنگ را در این سایت‌ها کپی کنید؛ مابقی کار را خود وبسایت انجام می‌دهد. صدها و شاید هم هزاران سایت این کار را انجام می‌دهند، اما در اینجا از سایت KlickAud بعنوان نمونه استفاده می‌کنیم.

قطعه‌ای که می‌خواهید از سایت ساند کلود دانلود کنید را پیدا کرده و URL آن را از نوار آدرس در قسمت بالای مرورگر کپی کنید. مستقیم به وبسایت KlickAud بروید و URL را در وبسایت پیست کنید و کلید Convert را بزنید.

دانلود از ساند کلود با سایت‌های مختلف بسیار راحت است و با کپی و انتقال آدرس URL می‌توانید از ساندکلود دانلود کنید.

دانلود اهنگ از ساند کلود اندروید

اگر اهل کامپیوتر نیستید و بیشتر کار خود را با گوشی انجام می‌دهید، پس حتما به‌دنبال یک برنامه دانلود از ساند کلود هستید که بتواند مانند سایت‌ها یا افزونه‌های بالا، به‌راحتی اجازه دانلود آهنگ‌های مدنظر شما را بدهد.

اپلیکیشن ساند کلود دانلودر SoundLoader MP3 Downloader بهترین و شاید تنها انتخاب شما برای اندروید است.

آموزش دانلود آهنگ از ساند کلاود

ابتدا باید ساندکلاد را روی گوشی خود داشته باشید. حال که برنامه را نصب کردید، باید این برنامه را از گوگل‌پلی دانلود کنید. کافی است لینک URL آهنگ را در برنامه پیست کنید و سپس آیکون دانلود را لمس کنید تا آهنگ روی گوشی شما ذخیره شود.

دانلود موزیک از Soundcloud در اندروید از طریق اپلیکیشن ساند کلود دانلودر SoundLoader MP3 Downloader بهترین و ساده‌ترین روش برای دانلود موزیک است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2022 کدامند؟

ربات دانلود از ساند کلود تلگرام

افزون بر روش‌های بالا می‌توانید در تلگرام از ربات دانلود اهنگ از ساند کلود هم استفاده کنید. این روش بسیار آسان است و فقط کافی است شما ربات Music Downloader را در تلگرام راه‌اندازی کرده و سپس لینک URL آهنگ موردنظرتان در ساندکلاد را به آن بدهید. پس از مدت کوتاهی ربات، لینک دانلود را در اختیارتان قرار می‌دهد.

روشی ساده و قانونی برای دانلود از ساندکلود

دانلود از ساندکلود یک روش قانونی دارد، هرچند که محدودیت‌هایی نیز در این روش وجود دارد. استفاده از این روش بسیار ساده است. فقط کافی است نگاهی به قسمت پایین قطعه در حال پخش بیندازید. برای برخی آهنگ‌ها کلید Download مشاهده می‌شود. با یک کلیک ساده روی این دکمه آهنگ مدنظر دانلود می‌شود.

آموزش دانلود آهنگ از ساند کلاود

این تنها روش رسمی دانلود آهنگ از ساندکلاد است، اما همه آهنگ‌ها با این روش دانلود نمی‌شوند. این به خاطر مدلی است که خود هنرمندان تعریف کرده‌اند؛ برخی گزینه دانلود از ساند کلود را برای آهنگ‌های خود فعال و عده‌ای غیرفعال می‌کنند.

برای دانلود لینک خود هنرمند را دنبال کنید

برخی از هنرمندان برای دانلود از لینک خود استفاده می‌کنند که تحت عنوان Free Download در سمت راست گزینه More یافت می‌شود.

آموزش دانلود آهنگ از ساند کلاود

توجه داشته باشید که این لینک توسط خود هنرمند کنترل می‌شود برای مثال ممکن است از شما بخواهد او را در Spotify دنبال کنید.

آموزش دانلود آهنگ از ساند کلاود

دانلود موزیک با نرم افزار ویندوزی

اگر با ساندکلود زیاد سروکار دارید یا معمولا به دانلود از ساندکلود نیاز پیدا می‌کنید، بهتر است یک نرم افزار برای این کار روی کامپیوتر خود نصب کنید. در ادامه، دو نرم افزار مناسب برای این کار آمده است:

  • iTubeGo: این نرم افزار بارگیری موسیقی SoundCloud که دارای ویژگی های جالبی مانند تبدیل ویدیو به MP3، سرعت بارگیری سریع و غیره است، به شما اجازه می‌دهد پلی لیست ها را به دلخواه خود ایجاد و مدیریت کنید.
  • By Click Downloader: این نرم افزار مواردی مانند پلی لیست‌ها، ویدیوهای زنده، زیرنویس و غیره را بارگیری می‌کند. این نرم افزار تماشای ویدیوها در مرورگر را تشخیص می‌دهد و به شما پیشنهاد می‌دهد تا آن را با یک کلیک بارگیری کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های میان رده از نظر دوربین

ساند کلود چه تفاوتی با سایر سرویس‌های پخش موسیقی دارد؟

تفاوت اصلی بین دانلود ساندکلاد و سرویس‌های پخش موسیقی مشابه، فهرست 120 میلیونی آهنگ‌های بارگذاری شده توسط کاربران ساند کلود موزیک است. این واقعیت که هرکسی می‌تواند موسیقی خود را در Soundcloud بارگذاری کند به این معنی است که کتابخانه آن همه خدمات پخش کننده رقبا را به چالش می‌کشد. به عنوان مثال، Apple Music یکی از بزرگ ترین آرشیوهای آهنگ را دارد، اما کتابخانه آن دارای 40 میلیون آهنگ است.

کتابخانه برنامه ساند کلاد به لطف ویژگی آهنگ‌های مرتبط، آن را از سایر خدمات موسیقی متمایز می‌کند. پس از گوش دادن به آهنگی که دوست دارید، برنامه ساند کلاد برای شما یک لیست پخش از آهنگ‌هایی تهیه می‌کند که شبیه به آن آهنگ است. از آنجایی که این مجموعه‌ای از بیش از صد میلیون آهنگ است، به احتمال زیاد با آهنگ‌هایی روبرو می‌شوید که نمی‌توانید در هیچ سرویس پخش استریم دیگری پیدا کنید.

ساند کلود (Soundcloud) چه ویژگی‌هایی دارد؟

جدا از این که با استفاده از ساند کلود می‌توانید به میلیون‌ها آهنگ و موزیک مختلف دسترسی داشته باشید، ویژگی‌های دیگری نیز دارد که به شرح زیر است:

  • می‌توانید لیستی از موزیک‌ها و سبک‌های موسیقی مورد علاقه خود بسازید.
  • آهنگ‌های مورد نظر خود را دانلود کرده و به صورت آفلاین به آن‌ها گوش دهید.
  • بدون هیچ گونه محدودیت به بیش از 180 میلیون موزیک دسترسی داشته باشید.
  • در حین گوش دادن به موزیک تبلیغات آزار دهنده برای شما پخش نمی‌شود.

در این مطلب به بررسی نحوه ذخیره آهنگ های ساوند کلود پرداختیم. اگر به جای گوش دادن موزیک ترجیح می‌دهید به دانلود موزیک از Soundcloud در اندروید و آیفون بپردازید تا بعدا به صورت آفلاین قادر به گوش کردن به آن باشید، آموزش دانلود آهنگ از ساند کلاود که در این مطلب آمده است، به شما کمک می‌کند.

سوالات متداول

پلتفرم ساند کلود چیست؟

اپلیکیشن ساند کلود یک برنامه فوق العاده در زمینه موسیقی و آهنگ است که توسط آن می‌توانید به راحتی هنرمندهای دنیا را دنبال کنید و به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش دهید. در این برنامه می‌توانید به موسیقی و پادکست گوش دهید.

آیا دانلود موزیک از ساند کلاد قانونی است؟

دانلود آهنگ از ساندکلود در صورتی که صاحب اثر اجازه این کار را داده باشد قانونی است و شما می‌توانید موزیک مورد علاقه خود را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد آموزش دانلود آهنگ از ساند کلاود چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر