;
coinex

لغو رویداد رونمایی Razr 2022 و X30 Pro در لحظات آخر!

قرار بود امروز همه انتظارات برای گوشی‌های جدید و جذاب موتورولا به پایان برسد، اما به طور ناگهانی کمپانی تصمیم به لغو رویداد رونمایی Razr 2022 و X30 Pro گرفت.

مدت‌ها است که شایعات و افشاگری‌ها درباره گوشی تاشو جدید و البته پرچمدار جدید موتورولا با دوربین 200 مگاپیکسلی، بسیاری از دوستداران و دنبال‌کنندگان اخبار دنیای موبایل را به خود درگیر کرده است. امروز و مطابق برنامه قرار بود همه انتظارات به پایان رسیده و هر دو گوشی یا احتمالا 3 گوشی (دو گوشی فوق‌الذکر علاوه بر موتو اس 30 پرو) معرفی شوند که متاستفانه در لحظات پایانی، موتورولا رویداد را لغو کرد!

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های 2022

لغو رویداد رونمایی Razr 2022 و X30 Pro

لغو رویداد رونمایی Razr 2022 و X30 Pro در لحظات آخر!

موتورولا از مدت‌ها پیش تیزرهایی را برای معرفی دو گوشی جدید موتو ریزر 2022 و موتو ایکس 30 پرو آماده کرده بود و قرار بود این دو دستگاه امروز رونمایی شوند. اما ناگهان چن جین، مدیرکل بخش موبایل موتورولا و لنوو در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که رویداد معرفی این دو محصول لغو شده است. جین در بخشی از پست خود می‌نویسد:

متأسفم به شما اطلاع دهم که معرفی محصولات جدید ما که برای امروز برنامه‌ریزی شده بود، به‌دلایلی لغو شده است. ما عمیقاً برای این موضوع متأسفیم و از حمایت مشتاقانه‌ی شما از گوشی‌های جدید خود تشکر می‌‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد محصولات جدید می‌تواند همچنان به وب‌سایت رسمی ما مراجعه کنید.

در حال حاضر هیچ دلیل مشخصی برای این تصمیم ناگهانی موتورولا اعلام نشده است. اما این خبر در بحبوحه تنش میان چین و تایوان منتشر شده است و ممکن است ارتباطی هرچند اندک با این شرایط داشته باشد. تنش‌ها در این منطقه بعد از تایید سفر نانسی پلوسی، رئیس کنگره آمریکا به تایوان افزایش قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما پیرامون لغو رویداد رونمایی Razr 2022 و X30 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر