;
coinex

افزایش فروش هواوی برای اولین بار از زمان اعمال تحریم های آمریکا!

برای اولین بار بعد از اعمال تحریم‌های آمریکا در سال 2020، این شرکت چینی در گزارشی از افزایش فروش هواوی در زمینه گوشی‌های هوشمند خبر داده است.

پس از تحریم‌های اعمال شده آمریکا از پایان سال 2020، هواوی مجبور به کاهش میزان تولید گوشی‌های هوشمند خود شد. از پایان سال 2020 نیز شرکت هواوی شروع به مبارزه برای بقا در مواجهه با تحریم های اعمال شده توسط ایالات متحده کرد. در حال حاضر این شرکت خبر از افزایش فروش خود در سه ماهه گذشته داده است.

به گزارش بلومبرگ، «شرکت فن‌آوری‌های هواوی اولین افزایش فروش سه ماهه خود را از پایان سال 2020 گزارش کرده است. غول تجهیزات مخابراتی چینی در سالیان اخیر در تلاش برای مقابله با تحریم‌های آمریکا بوده که تجارت گوشی‌های هوشمند آن را هدف قرار داده بود».

بر اساس نتایج سه ماهه دوم، درصد درآمد هواوی 1 درصد رشد کرده و به 170.6 میلیارد یوان (25.3 میلیارد دلار) رسیده که در بلومبرگ محاسبه شده است. همچنین بر اساس داده‌های مربوطه، درآمد این شرکت در نیمه اول سال 2022 به 301.6 میلیارد یوان (44.82 میلیارد دلار) رسیده است. این اولین افزایش فروش هواوی از سه ماهه چهارم سال 2020 است. زمانی که تجارت جهانی هوآوی تحت تأثیر تحریم های ایالات متحده آمریکا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های هوآوی 2022

افزایش فروش هواوی بعد از چند سال

کن هو، رئیس هواوی، اظهار داشته که:

در حالی که کسب و کار تولید گوشی‌های هوشمند ما ضربه سختی خورده است، تجارت زیرساخت رشد قوی خود را حفظ کرده است. با حرکت رو به جلو، روندهای دیجیتالی شدن را به منظور ادامه ایجاد ارزش برای مشتریان و شرکای خود و همچنین برای اطمینان از توسعه کیفی، دنبال خواهیم کرد.

افزایش فروش هواوی

سود خالص سه ماهه دوم این شرکت با 35 درصد کاهش به 9.48 میلیارد یوان (1.41 میلیارد دلار) رسیده است. بر اساس حاشیه سود خالص شش ماهه 5 درصدی شرکت، در خود هواوی، بر این نظر بودند که این نتیجه به دلیل هزینه‌های مرتبط با یافتن زمینه‌های جدید فعالیت و توسعه راه‌حل‌های جدید بوده است.

به طور همزمان، فروش تجهیزات مخابراتی از جمله ایستگاه های پایه نسل جدید، 142.7 میلیارد یوان (21.21 میلیارد دلار) برای هواوی به ارمغان آورده که تقریباً نیمی از کل درآمد است. اکنون هواوی شانس خود را در زمینه هایی مانند وسایل نقلیه الکتریکی، انرژی خورشیدی و شهرهای هوشمند امتحان می‌کند. با این حال، ما باید توسعه رویدادها را دنبال کنیم و ببینیم آیا شرکت رشد خود را حفظ می کند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره افزایش فروش هواوی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر