;
coinex

چهره مازیار لرستانی با ریش و سبیل لو رفت [+عکس]

ریش و سبیل مازیار لرستانی جنجالی شد و در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

شهره لرستانی ریش دراورد این خبری است که در فضای مجازی منتشر شده است در حالی که این ریش و سبیل مربوط به پشت صحنه یکی از فیلم های شهره – مازیار لرستانی است و تغییر جنسیت ربطی به ریش دراوردن ندارد. البته شاید بتوان با خوردن برخی از خوراکی ها و داروها هورمون های مردانه را در بدن افزایش داد اما به این شکلی که در تصاویر او منتشر شده نمیتواند ریش ها و سبیل های طبیعی باشد.

ریش و سبیل مازیار لرستانی جنجالی شد [+عکس و توضیحات]

مازیار لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران است مازیار لرستانی پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است. پیشتر مازیار لرستانی در صفحه خود خبر تغییر جنسیتش را داد.بر خلاف شایعات روز گذشته سریال‌های مازیار لرستانی بدون هیچ تغییر با نام سابق وی روی آنتن می‌رود.

تغییر جنسیت شهره لرستانی و تغییر نام او به مازیار لرستانی در روزهای اخیر با واکنش های زیادی رو به رو شده است این بازیگر که چند پیش به صورت رسم اعلام کرد که تغییر جنسیت داده و این اتفاق برایش دردسرهای زیادی به وجود آورده است.

تصاویر گریم‌ مازیار لرستانی با ریش و سییل را تماشا کنید:

ریش و سبیل مازیار لرستانی جنجالی شد [+عکس و توضیحات]

مازیار لرستانی (شهره سابق) پس از تغییر جنسیت خود تذکری در خصوص مراعات رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده است. مازیار لرستانی بازیگر مطرح ایرانی در ویدئویی گفت که به تذکری که کاربران درباره رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده عمل می کند. او در گوشه ای از این ویدئو گفت که تمام بازیگران خانوم مثل خواهرهای من هستند.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    شهره لرستانی حالا راحت شدی هم با زنها و هم با مردها خوش باش

    پاسخ