;
coinex

گوشی میان رده ریلمی 9i 5G رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شرکت ریلمی بالاخره از گوشی ریلمی 9i 5G رونمایی کرد کرد و این همان چیزی است که انتظار داشتیم؛ یک گوشی هوشمند جدید با باتری بزرگ، تراشه دایمنسیتی 810، و طراحی براقی که از سی‌دی‌های موسیقی الهام گرفته است.

مشخصات فنی ریلمی 9i 5G نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.6 اینچی با پنل LCD بهره می‌برد که یک ناچ قطره‌ای در بالای آن قرار دارد و از رزولوشن نمایشگر 1080p پشتیبانی می‌کند.

در ادامه، با جزئیات بیشتری به بررسی مشخصات ریلمی 9 آی 5 جی می‌پردازیم.

مشخصات ریلمی 9i 5G

شرکت ریلمی اعلام کرده که پنل نمایشگر 9i 5G از نرخ نوسازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین، اسکنر اثر انگشت در لبه کناری گوشی قرار گرفته و روی کلید پاور تعبیه شده است.
روی پنل پشت این گوشی سه دوربین وجود دارد که در گوشه سمت چپ چیده شده‌اند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. یک دوربین 2 مگاپیکسلی پرتره و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی هم برای عکس‌های کلوزآپ با فاصله حداکثر 4 سانتی‌متری وجود دارد. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در نمای جلویی گوشی قرار گرفته و مشخصات دوربین ریلمی 9i 5G را تکمیل می‌کند.

مشخصات ریلمی 9i 5G 

این گوشی میان رده دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی است و با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. همچنین یک جک 3.5 میلی‌متری صدا در قسمت پایینی قرار دارد. این گوشی با رابط کاربری Realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید 12 ارائه می‌شود.
وجود تراشه دایمنسیتی 810 باعث شده است که این دستگاه از سیمکارت دوگانه 5G پشتیبانی کند. همچنین توسط کارت micro SD می‌توانید فضای ذخیره سازی را حتی تا 2 ترابایت افزایش دهید. گوشی میان رده جدید ریلمی از رم مجازی 3 گیگابایتی نیز پشتیبانی می‌کند.
این گوشی به‌عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند 5G در این بخش تبلیغ می‌شود؛ یک گوشی نازک 8.1 میلی‌متری که تنها 187 گرم وزن دارد. رنگ‌های این گوشی نیز به این صورت معرفی شده‌اند: Soulful Blue Rocking Black و Metallica Gold که نام‌ها نیز از دنیای موسیقی الهام گرفته شده‌اند.

قیمت گوشی ریلمی 9i 5G

این گوشی با رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی با قیمت 188 دلار عرضه می‌شود. قیمت ریلمی 9i 5G با رم 6 و حافظه 128 گیگابایت نیز 215 دلار تعیین شده است. پیش‌خرید این گوشی از تاریخ 24 آگوست (2 شهریور) در Realme.com ، Flipkart و برخی از فروشگاه‌های آفلاین آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات ریلمی 9i چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر