;
coinex

انتقاد بنیانگذار Frax از بسته پیشنهادی 157 میلیون دلاری ترایب دائو

پروتکل Fei برای بازپرداخت سرمایه پروژه‌های هک شده از بسته پیشنهادی 157 میلیون دلاری ترایب دائو رونمایی کرد. این بسته واکنش بنیانگذار Frax را به همراه داشت.

پروتکل Fei از بسته پیشنهادی 157 میلیون دلاری ترایب دائو رونمایی کرد. این بسته کمکی، دارایی از دست رفته اکثر صاحبان را به آن‌ها بازپرداخت خواهد کرد؛ اما تمامی وجوه پروتکل‌های بزرگ آسیب دیده را بازپرداخت نمی‌کند. بنیانگذار Frax، یکی از بزرگترین پروتکل‌های آسیب دیده با این طرح مخالفت کرد.

انتقادات از بسته پیشنهادی 157 میلیون دلاری ترایب دائو

سام کاظمیان، بنیانگذار پروژه استیبل کوین فراکس، از نحوه مدیریت پروتکل Fei و استراتژی بازخرید هک این مجموعه ابراز ناراحتی کرد. Fei قصد ندارد وجوه پروتکل‌های بزرگ از جمله Frax که از حملات هک آسیب دیده‌اند را به طور کامل بازپرداخت کند.

پروژه غیرمتمرکز استیبل کوین Fei در ماه دسامبر با پروتکل دیفای Rari ادغام شد. مدیریت این پروژه‌ها بر عهده گروه Tribe DAO قرار دارد. در ماه آپریل، پروژه ترکیبی Fei و Rari هک شد. این پروژه 80 میلیون دلار ارزش داشت. به گزارش The Block، گروه Tribe DAO درحال‌حاضر یک بسته پیشنهادی 157 میلیوت دلاری با هدف جبران خسارت قربانیان پیشنهاد کرده است. این بسته منجر به انحلال DAO خواهد شد.

انتقادات از بسته پیشنهادی 157 میلیون دلاری ترایب دائو
انتقادات از بسته پیشنهادی 157 میلیون دلاری ترایب دائو

 

سام کاظمیان انتقاد خود نسبت به بسته پیشنهادی 157 میلیون دلاری ترایب دائو را اعلام کرد. او در توییتر خود گفت: این طرح به جبران پروتکل‌های آسیب دیده، از جمله Frax و Olympus و همچنین سرمایه افرادی که توسط هک آسیب دیده‌اند، کمک چندانی نمی‌کند.

کاظمیان اعتقاد دارد که پروتکل ترایب دائو می‌تواند تمام استیبل کوین‌ها را بازخرید کرده و سرمایه همه قربانیان را بازپرداخت نماید. این موضوع باعث می‌شود که میلیون‌ها دلار سرمایه برای صاحبان Tribe DAO باقی بماند.

شباهت زیاد پروژه‌های Frax و Fei

جگ لونگارزو (Jack Longarzo)، یکی از اعضای اصلی Rari Capital، در پاسخ به بسته پیشنهادی 157 میلیون دلاری ترایب دائو اعلام کرد که این بسته سرمایه اکثر آدرس‌های آسیب دیده را بازپرداخت خواهد کرد؛ اما به‌طورکلی قربانیان بزرگ‌تر تنها بخشی از سرمایه خود را بازپس خواهند گرفت.

Frax پروژه استیبل کوین رقیب Fei به شمار می‌رود. کاظمیان در گذشته به صورت آشکار از این پروژه انتقاد کرده بود. سرنوشت این دو پروژه به دلیل هک بیش از پیش به یکدیگر شباهت دارد. پس از اتفاقات اخیر کاظمیان اعلام کرد که Frax یکی از بزرگترین حامیان و کاربران Fei بود. کاظمیان در ادامه گفت که از آن زمان تلاش کرده است با جوی سانتورو (Joey Santoro)، بنیانگذار پروتکل، ارتباط برقرار کند، اما این کار بی‌فایده به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتقاد بنیان‌گذار Frax از بسته پیشنهادی 157 میلیون دلاری ترایب دائو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: theblock

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر