;
coinex

آخرین تریلر سریال House of the Dragon منتشر شد

آخرین تریلر سریال House of the Dragon از شبکه HBO منتشر شد. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قسمت اول این سریال امروز 30 مرداد 1401 پخش خواهد شد.

در آخرین تریلر سریال House of the Dragon که با نام «آتش حکومت» منتشر شد، می‌بینیم که کینه، اختلاف و بروز جنگ داخلی چه بر سر خاندان بزرگ تارگرین آورده است.

بیشتر بخوانید:

آخرین تریلر سریال House of the Dragon

تریلر جدید از این سریال نسبت به تریلرهای گذشته، کوتاه‌تر بود و با سریال بازی تاج و تخت تفاوت‌های زیادی دارد؛ اما به‌طورکلی می‌توان بازخورد مثبت آن را در بین مخاطبان این سبک از سریال‌ها دید.

HBO تا کنون سعی داشته که اطلاعات کمی از سریال را در دسترس قرار دهد که موفق هم عمل کرده و اطلاعات زیادی از جریان کلی سریال در دسترس نیست. با این‌حال طی وعده‌ای که نویسنده این سریال، جرج آر آر مارتین داده، انتظار می‌رود این قسمت لحظات غافلگیر کننده‌ای مانند سکانس «عروسی خونین» در سریال گیم آف تروز داشته باشد.

در سریال House of the Dragon بازیگرانی همچون مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، پدی کانسیداین، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، گراهام مک‌تاویش، میلی الکاک، امیلی کری، رایان کر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، متیو نیدهم، بیل پترسون، ساوانا استین، فیا سابان، ایوان میچل، جان مک‌میلان و گاوین اسپوکس، نقش آفرینی کرده‌اند.

در ساخت سریال House of the Dragon جرج آر آر مارتین و رایان کندال با یکدیگر همکاری می‌کنند. همچنین میگوئل ساپوچنیک کارگردان 6 قسمت از سریال بازی تاج و تخت یا Game of Thrones نیز با این تیم همکاری داشته است. نکته اینکه رایان کندال وظیفه فیلنامه‌نویسی کل قسمت ها را بر عهده داشته و به عنوان شورانر نیز در سریال حضور دارد.

پخش این سریال قرار است از امروز یکشنبه 21 اوت برابر با 30 مرداد 1401 از شبکه HBO آغاز شود و همزمان در HBO MAX نیز در دسترس مخاطبان قرار خواهد داشت.

این سریال که فصل اول آن در 10 قسمت تولید شده، 200 سال قبل‌تر از ماجرای اصلی را روایت می‌‌کند و بر روی خاندان تارگرین از آغاز تا پایان تمرکز دارد. خبر خوب به دوستداران این سبک از فیلم و سریال اینکه، فصل دوم این سریال از همین حالا تمدید شده است.

آخرین تریلر سریال House of the Dragon

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آخرین تریلر سریال House of the Dragon چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر