;
coinex

ایسوس ROG فون 6D در AnTuTu ظاهر شد

به‌ نظر می‌رسد که شرکت ایسوس مشغول توسعه گوشی جدیدی از سری گوشی‌های هوشمند گیمینگ ROG Phone 6 خود با عنوان ایسوس ROG فون 6D جهت عرضه به بازار است.

همان طور که می‌دانید شرکت ایسوس ماه گذشته گوشی‌های هوشمند گیمینگ سری ROG Phone 6 خود را عرضه کرد و به دنبال آن مدل Pro این سری از گوشی‌های ایسوس در صدر فهرست بنچمارک‌های وب سایت خبری AnTuTu قرار گرفت.

اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت در حال کار بر روی یک دستگاه جدید از این سری گوشی‌های هوشمند خود باشد که برخی از مشخصات آن نیز در AnTuTu فهرست شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022

ظاهر شدن گوشی هوشمند ایسوس ROG فون 6D در AnTuTu

طبق لیست منتشر در وب سایت AnTuTu، این گوشی هوشمند با شماره مدل ASUS AI2203D، با عنوان ASUS ROG Phone 6D و همراه با پردازنده پرچمدار دایمنسیتی 9000 پلاس مدیاتک عرضه خواهد شد.

این گوشی در بنچمارک AnTuTu موفق شده که امتیاز 1,146,594 را کسب کند، که این امتیاز در مقایسه با ROG Phone 6 Pro که از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک کوالکام قدرت می‌گیرد، 2 تا 3 درصد افزایش داشته است.

ایسوس ROG فون 6D

همچنین این لیست نشان می‌دهد که گوشی ROG Phone 6D در بخش CPU امتیاز 291,317 را کسب کرده است که باز هم این امتیاز حدودا 15 درصد بیشتر از چیپست سری اسنپدراگون کوالکام است. این گوشی در تست‌های GPU ،MEM و UX نیز به ترتیب امتیازهای 430867، 218270 و 206140 را کسب کرده است.

علاوه بر این، گوشی پرچمدار ایسوس ROG Phone 6D با شماره مدل ASUS_AI2203 گواهی 3C را هم به دست آورده است که طبق این گواهی، این دستگاه از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

این دستگاه قبلا در وب سایت رسمی ایسوس در بخش “China RoHS Compliance Mark” نیز ظاهر شده است. با این حال شرکت ایسوس هنوز این گوشی را به صورت رسمی معرفی نکرده است. همچنین تاریخ و زمان دقیق عرضه ROG Phone 6D مشخص نیست اما انتظار می‌رود که این گوشی به زودی در چین عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی هوشمند ایسوس ROG فون 6D چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر