;
coinex

قابلیت ارتباط ماهواره میت 50 فاش شد؛‌ آیفون 14 اولین نخواهد بود!

طی ماه‌های گذشته ماجرای ارتباط ماهواره‌ای گوشی‌های هوشمند، موضوع بسیاری از اخبار دنیای تکنولوژی بوده است. حالا به نظر می‌رسد قابلیت ارتباط ماهواره میت 50 تایید شده است.

در چند ماه گذشته، گزارش‌های متعددی در مورد سری هواوی میت 50 منتشر شده است. اهمیت رویداد پیش رو برای معرفی این گوشی‌ها این است که با وجود اینکه هواوی هر سال گوشی‌های سری میت را به‌روز می‌کند، سری میت 40 موجود در بازار در سال 2020 عرضه شدند و حال با یکسال تاخیر، میت 50 معرفی می‌شود.

بنابر اعلام پیشین هواوی، مراسم رونمایی از میت 50 در تاریخ 15 شهریور برگزار می‌شود و در نتیجه فاصله چندانی با رونمایی این محصول نداریم. با این وجود اخیرا یک افشاگری جذاب درباره میت 50 منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: تاریخ رونمایی سری هواوی میت 50 مشخص شد [+پوستر رسمی رویداد]

قابلیت ارتباط ماهواره میت 50

یو چنگ‌دونگ مدیر بخش کسب و کار هواوی در ویدیویی در ارتباط با میت 50 رسما اعلام کرده که هواوی در آستانه انتشار قابلیتی است که «رو به آسمان بالای سر دارد». همین اشاره سبب شده تا برخی احتمال ارتباط ماهواره‌ای گوشی جدید هواوی را مطرح کنند که در صورت تحقق، بسیار زودتر از موارد مشابه رخ می‌دهد.

فراتر از این گمانه‌زنی‌ها، Securities Times در گزارشی به نقل از یک منبع داخلی در هوآوی تایید کرده که میت 50 واقعا از ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند. این مشخصات حاکی از این است که اپل از رقیب چینی خود در این زمینه عقب مانده،‌ حتی اگر به چند روز باشد.

قابلیت ارتباط ماهواره میت 50 فاش شد؛‌ آیفون 14 اولین نخواهد بود!

مینگ چی کو نیز پیش‌تر مدعی شده بود که سری میت 50 احتمال دارد با ارتباطات ماهواره‌ای عرضه شده و برای ارسال پیام‌های اضطراری به کار بسته شوند. گفتنی است که هواوی پیش از این حق اختراع‌های زیادی در ارتباط با فناوری‌های ارتباط ماهواره‌ای ثبت کرده بود.

هواوی در گوشی جدید خود تلاش خاصی برای بهبود همه‌جانبه پرچمدارانش و بازگشت به بازار به خرج داده است. این برند که با لایکا قطع همکاری کرده، حالا دوربین پرچمدار جدید خود را با برند دوربین اختصاصی XMAGE معرفی می‌کند. دیروز حتی گشودگی دیافراگم متغیر دوربین میت 50 تایید شد که می‌تواند قابلیت جذابی برای دوست‌داران عکاسی موبایلی باشد.

بنابر گزارش‌های قبلی، این دستگاه به جز نسخه میت 50E که با اسنپدراگون 778G عرضه می‌شود، در همه نسخه‌های دیگر از تراشه‌ اسنپدراگون 8 نسل 1 4G استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت ارتباط ماهواره میت 50 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر