;
coinex

اولین عکس از همسر سردار آزمون منتشر شد ؛ آناهیتا کریمی کیست؟

نخستین تصویر از همسر سردار آزمون در کنار بازیگر معروف در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران و بایرلورکوزن چندی پیش با برگزاری مراسمی در ایران نامزد کرد اما تاکنون عکس یا تصویری از همسر این مهاجم ملی پوش منتشر نشده بود.

سردار آزمون در دنیال فوتبال به فکر حضوری پرقدرت در فصل جدید بوندس لیگا و مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ است. سردار آزمون در گفتگوی تلویزیونی با اعلام اینکه کارهای ازدواجش تا خواستگاری پیش رفته گفت بعد از رقابت های جام جهانی ازدواج می کند.

نخستین تصویر از همسر سردار آزمون در کنار بازیگر معروف [+عکس]

به تازگی عکسی سردار آزمون و همسرش در دوسلدورف آلمان منتشر کرند که در کنار بهرام افشاری و هوتن شکیبا بازیگران مشهور سینما دیده می شوند. او از زندگی شخصی خود هم غافل نشده و بر اساس آنچه پیش تر گفته بود در حال فراهم کردن مقدمات مراسم عروسی است.

سردار آزمون در 11 دی 1373 در گنبد کاووس به دنیا آمد. وی فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون از ترکمن‌های ایران و سنی مذهب می‌باشد. سردار آزمون فوتبالیست معروف ایرانی است. سردار آزمون اکنون در تیمی آلمانی بازی می کند. سردار آزمون قبل از آلمان در روسیه بازی می کرد.

این اولین تصویر از نامزد سردار آزمون در شبکه های اجتماعی است.

این تصویر را در ادامه تماشا کنید:

ستاره فوتبال ایران چندی پیش یک اسب گران قیمت خریداری کرد و در استرالیا زیرنظر «میشل پین» یکی از مربیان مشهور گذاشت تا برای مسابقات بین المللی آماده شود. ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه بایرلورکوزن اسبی 15 میلیارد تومانی در استرالیا دارد.

سردار آزمون در شهر گنبد کاووس استان گلستان بعنوان فرزند دوم در یک خانواده ترکمن و سنی مذهب به دنیا آمد و تنها یک خواهر بنام سولماز دارد که متاهل است پدرش خلیل آزمون از بازیکنان ملی پوش و مربیان بنام والیبال گلستان است و مادرش هم خانه دار می باشد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر