;
coinex

آغاز انتشار اندروید 12L برای گلکسی زد فولد 2

کره‌ای‌ها از آغاز انتشار اندروید 12L برای گلکسی زد فولد 2 به همراه جدید‌ترین نسخه رابط کاربری خود یعنی One UI 4.1.1 خبر دادند.

اگر از کاربران گلکسی زد فولد 2 بوده و در آلمان مستقر باشید، دستگاه شما اکنون باید به‌روزرسانی اندروید 12L را دریافت کند. وبسایت SamMobile برای اولین بار متوجه شده که این به‌روزرسانی در این منطقه با شماره نسخه F916BXXU2HVHA منتشر می‌شود.

همچنین این به‌روزرسانی در کنار وصله امنیتی سپتامبر 2022 ارائه می‌شود. البته که طبق معمول، این به‌روزرسانی در روزها و هفته‌های آینده به مناطق بیشتری نیز گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: دوربین گلکسی S23 اولترا قطعا سنسور 200 مگاپیکسلی خواهد بود

جزئیات اندروید 12L برای گلکسی زد فولد 2

همچنین این نکته را باید بگوییم که Android 12L، به‌همراه خود One UI 4.1.1 را نیز به Galaxy Z Fold 2 می‌آورد و ویژگی جذاب نوار وظیفه را نیز به این موبایل اضافه خواهد کرد.

آغاز انتشار اندروید 12L برای گلکسی زد فولد 2
آغاز انتشار اندروید 12L برای گلکسی زد فولد 2

گوگل برای اولین بار با عرضه نسخه اندروید L ، سیستم‌عاملی مخصوص موبایل‌های تاشو با صفحه‌نمایش بزرگ عرضه کرد که امکان جابه‌جایی سریع بین برنامه‌ها و انجام چند کار آسان را نیز فراهم می‌کرد.

از دیگر پیشرفت‌های این به‌روزرسانی می‌توان به پشتیبانی بهتر از گرفتن سلفی با استفاده از صفحه نمایش دوم و برخی دستورات حرکتی جدید برای قسمت چند وظیفه‌ای اشاره کرد.

گلکسی زد فولد 2 همچنین باید منتظر ارتقاء به Android 13 و بالاتر بر اساس برنامه به‌روزرسانی فعلی سامسونگ باشد. اندروید 12L همچنین قرار است به‌زودی برای گلکسی فولد منتشر شود. همچنین در روز‌های آینده لیست کامل به‌روزرسانی مدل‌های Galaxy Z Flip سامسونگ نیز منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد انتشار اندروید 12L برای گلکسی زد فولد 2 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر