;
coinex

سری ایسوس ROG Phone 6D معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

مدت مدیدی بود که شایعاتی درباره جدیدترین گوشی‌‌های گیمینگ ایسوس یعنی سری ایسوس ROG Phone 6D به گوش می‌رسید و این محصولات حال رسمی شده‌اند.

بعد از رونمایی از سری ایسوس راگ فون 6، شایعاتی درباره احتمال عرضه یک نسخه مجهز به پردازنده مدیاتک از این محصولات منتشر شد. این شایعه به مرور قوت گرفت و گوشی‌هایی که امروز رسما معرفی شده‌اند به واقع همان سری راگ فون 6 با تفاوت پردازنده هستند. البته که اینجا یک سیستم خنک‌کننده خارق‌العاده نیز داریم که از آن در راگ فون 6 معمولی بی‌بهره‌اید!

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022

سری ایسوس ROG Phone 6D2

این سری شامل دو گوشی ایسوس راگ فون 6D و ایسوس راگ فون 6D Ultimate است. هر دو محصول از پردازنده قدرتمند مدیاتک دایمنسیتی 9000 پلاس استفاده می‌کنند و شاید مهمترین تفاوت‌شان مربوط به میزان حافظه داخلی باشد. جایی که برترین نسخه از گوشی راگ فون 6D با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود اما نسخه برتر گزینه Ultimate به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده است.

سری ایسوس ROG Phone 6D معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

این دو گوشی نیز مانند سری راگ فون 6، از یک نمایشگر OLED در ابعاد 6.78 اینچ و با عمق رنگ 10 بیتی برخوردار هستند که از نرخ نوسازی 165 هرتز و قابلیت HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند.

در بخش دوربین نیز تغییری مشاهده نمی‌شود و همان ماژول سه‌گانه مشتمل بر سنسورهای 50 مگاپیکسلی اصلی، 13 مگاپیکسلی اولتراواید و 5 مگاپیکسلی ماکرو علاوه بر دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی در پنل جلویی، انواع وظایف فیلمبرداری و ثبت تصاویر را بر عهده دارند.

در ظرفیت باتری 6000 میلی‌آمپری نیز تغییری رخ نداد و باتری از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند. طراحی این محصول اما کمی متفاوت است.

سری ایسوس ROG Phone 6D معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

طراحی نیز تا حد زیادی بدون تغییر است. نسخه 6D Ultimate دارای یک صفحه نمایش PMOLED رنگی ROG Vision در پنل پشتی است، در حالی که نسخه استاندارد به یک لوگو ROG با LED روشن RGB اکتفا کرده است. حتی لوازم جانبی ROG Phone 6 و 6 Pro با 6D و 6D Ultimate جدید سازگار است.

با این حال مهمترین تغییر و شاهد اساسی‌ترین ویژگی این نسخه از پرچمداران گیمینگ ایسوس، تجهیز به یک سیستم خنک کننده منحصربه‌فرد است. AeroActive در قاب پشتی دستگاه با یک لولای موتوری مسیر مستقیمی از جریان هوا به اجزای داخلی دستگاه و بخش خنک‌کننده باز می‌کند که سبب می‌شود فن بتواند به سهولت گرمای ایجاد شده را دفع کرده و عملکرد پایدار بی‌سابقه‌ای ایجاد می‌کند.

این دو محصول تنها در رنگ خاکستری عرضه می‌شود و نسخه معمولی یعنی 6D در بریتانیا از 799 پوند آغاز می‌شود. این در حالی است که نسخه 6D Ultimate قیمتی برابر با 1199 پوند دارد.

سری ایسوس ROG Phone 6D معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سری ایسوس ROG Phone 6D چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر