;
coinex

ورود NFT به بازی Minecraft ؛ ساخت سرورهای اختصاصی توسط MyMetaverse

شرکت MyMetaverse اقدام به راه‌اندازی سرورهای NFT ماینکرافت نمود. ورود NFT به بازی Minecraft منجر به توسعه و رشد متاورس خواهد شد.

با وجود مخالفت‌های استودیو Mojang، خالق بازی Minecraft با ورود توکن‌های غیرمثلی (NFT) به این بازی، یک شرکت متمرکز بر متاورس موفق شد NFTها را وارد سرور اصلی Minecraft کند.

بیشتر بخوانید: نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

ورود NFT به بازی Minecraft

سیمون کرتونگورو (Simon Kertonegoro)، مدیرعامل شرکت MyMetaverse گفته: «ما قصد داشتیم به موجانگ نشان دهیم که می‌توان به گونه‌ای NFT را وارد بازی‌های ویدیویی کرد که به نفع همگان باشد و بازیکنان از آن لذت ببرند».

به گفته Kertonegoro، قانون بازی Minecraft در رابطه با NFTها، حفاظت کاربران در برابر تجربیات منفی عنوان شده است. بسیاری از سرورهای بازی این قانون را نقض کرده‌اند. مدیرعامل مای متاورس اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند در سرورهای MyMetaverse بدون نقض دستورالعمل‌های بازی از توکن‌های غیرمثلی استفاده کنند.

ورود NFT به بازی Minecraft ؛ ساخت سرورهای اختصاصی توسط MyMetaverse

بازیکنان می‌بایست از انتشار آثار NFT قیمتی جلوگیری کرده و توکن‌های غیرمثلی خود را به صورت رایگان عرضه کنند. Kertonegoro در ادامه افزود:

ما می‌خواستیم به Mojang نشان دهیم که می‌توان کار را به گونه‌ای انجام داد که به نفع صنعت بازی‌سازی شد. ادغام NFTها سریع‌ترین روش برای ترغیب مردم به بازی در سرورهای بازی Minecraft نیست، اما ما می‌دانستیم که این راه برای انجام آن مناسب است.

نقش NFT بازی‌های ویدیویی بر توسعه متاورس

کشور چین که یکی از بزرگترین مخالفان ارزهای دیجیتال در دنیاست نیز حمایت خود از NFTها را ابراز کرده است. سرورهای Minecraft در کشور چین مستقر هستند؛ بنابراین دلیلی منطقی برای مخالفت مدیران این بازی با NFTها وجود ندارد.

NFTهای ساخته شده توسط MyMetaverse دارای جنبه تعاملی هستند و می‌توان از آن‌ها در بازی‌های دیگری نظیر Grand Theft Auto 5 یا همان GTA و بازی infinity Realm استفاده کرد. کرتونگورو در این راستا افزود:

ورود NFT به بازی Minecraft و سایر بازی‌های ویدیویی مزایای مختلفی در پی خواهد داشت. NFTها در Minecraft حکم شمشیر، در GTA حکم ماشین و در Infinity Realms نقش یک خانه را بازی می‌کنند.

مدیرعامل مای متاورس معتقد است که حضور NFTها در بازی‌های مختلف، باعث رشد و توسعه متاورس خواهد شد. تعامل NFTها با محیط بازی‌های ویدیویی جامعه بزرگتری را تشکیل خواهد داد. این موضوع اساس چیزی است که آن را متاورس می‌نامیم. به عقیده Kertonegoro، توکن‌های غیرمثلی تأثیر بسیار خوبی بر اکوسیستم گسترده Polkadot نیز خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ورود NFT به بازی Minecraft چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر