;
coinex

خروج مهران مدیری از ایران ؛ پخش فصل جدید دورهمی لغو شد؟

در شرایطی خبر از خروج مهران مدیری از ایران رسیده که بنابر اخبار و گزارش‌های قبلی، این بازیگر و کارگردان سرشناس سینمای ایران ممنوع الخروج بوده است.

مهران مدیری چند روز پیش و در واکنش به اتفاقاتی که به مرگ مهسا امینی منجر شد، خبر از تحریم صداوسیما داد. موضوعی که با انتقاداتی از سوی چهره‌های سرشناس دولتی مواجه شد. در اندک زمانی پس از این اتفاقات اما خبر از خارج شدن مهران مدیری از ایران رسیده است. اما آیا مدیری از ایران رفت؟

بیشتر بخوانید: زبیر نیک نفس بازیکن استقلال موهایش را تراشید [+فیلم]

خروج مهران مدیری از ایران

خبرگزاری تسنیم درباره خروج مدیری از کشور نوشته:

اخبار رسیده از منابع آگاه حاکیست مهران مدیری که اخیراً با برخی مواضع خود به تحریک عواطف و دامن زدن به آشوب‌ها کمک کرده بود، به واسطه دستور دادستان ممنوع الخروح شده بود. با این حال گفته می‌شود که وی بلافاصله از کشور‌ خارج شده است. مهران مدیری بدون توجه به تحقیقات پزشکی درباره فوت خانم مهسا امینی، مواضعی اتخاذ کرده بود که به تحریک‌های بیرونی برای آشوب و برهم زدن امنیت کشور کمک می‌کرد.

مدیری روز چهارشنبه و از طریق یک پست اینستاگرامی با ابراز همدردی نسبت به درگذشت مهسا امینی، از دولتمردان خواست تا از برخورد خشونت‌آمیز با مردم خودداری کرده و به حرف ایشان گوش کنند.

خروج مهران مدیری از ایران ؛ پخش فصل جدید دورهمی لغو شد؟

او همچنین در اعتراض به این شرایط گفته بود که به هیچ وجه نمی‌خواهد هیچ بخشی از کارهای او به هر بهانه‌ای از شبکه‌های تلویزیون پخش شود.

این اظهار نظر مدیری در شرایطی انجام می‌شود که ضبط فصل جدید برنامه دورهمی برای شبکه نسیم به پایان رسیده و گفته شده که آقای مدیری دستمزد خود را پیش از این به طور کامل دریافت کرده است.

همچنین پس از اظهارات مدیری، تهیه‌کننده مجموعه «دورهمی»، ناصر قدیر کاشانی اعلام کرد که این برنامه به صداوسیما تعلق دارد و سازمان ادامه آن را بعد از ماه صفر پخش می‌کند. این تهیه کننده درباره اظهار نظر اخیر مدیری و تغییر در احتمال لغو پخش فصل جدید دورهمی گفته:

«مالکیت اینگونه برنامه‌ها متعلق به سازمان صداوسیماست. روال قرارداد با سازمان هم به این صورت است که سازمان هزینه تولید برنامه را پرداخت می‌کند، تهیه‌کننده برنامه را تولید می‌کند و در نهایت تحویل سازمان می‌شود. تصمیم گیرنده در رابطه با پخش یا عدم پخش برنامه سازمان صداوسیماست.»

وی تصریح کرد: «همانطور که گفته‌ام ما ۱۲۰ برنامه تولید کرده‌ایم و دو ماه پیش به طور کامل به سازمان و شبکه نسیم تحویل داده‌ایم. در حال حاضر هم مالکیت و تصمیم پخش برنامه در اختیار سازمان صداوسیماست، نظر اعلام شده توسط آقای مدیری نظر شخصی ایشان است و براساس قراردادی که ما با سازمان صداوسیما داریم، نمی‌توانیم تصمیمی برای پخش نکردن بگیریم و یا این تصمیم را به سازمان تکلیف کنیم.»

قدیرکاشانی در خصوص رقم چند میلیاردی دستمزد مهران مدیری برای اجرا و کارگردانی این برنامه گفت: «در حال حاضر پرداختی‌ها بابت فیلم و سریال و اجرای برنامه‌های شاخص توسط افراد شاخص مثل آقای مدیری همین حدود و با همین مبالغ است.» او همچنین در پاسخ به سوالی درباره پرداخت دستمزد مدیری گفته که او دستمزدش را به طور کامل برای تولید سری پنجم دورهمی دریافت کرده و مطالبه‌ای از سازمان صداوسیما ندارد.

همه این‌ها در حالی است که با اظهارات جنجالی مدیری و حالا خبر خروج از کشور او، گفته شده که فعلا فصل پنجم دورهمی در جدول پخش شبکه نسیم قرار نمی‌گیرد و این موضوع، احتمال لغو برنامه دورهمی را قوت بخشیده است.

این موضوع از جایی نشات می‌گیرد که شبکه نسیم پیش از این اعلام کرده بود که تصمیم دارد قسمت‌های باقی‌مانده دورهمی را بعد از ماه صفر پخش کرده و این برنامه را تا پایان 1401 ادامه دهد. با این وجود، در برنامه‌های پاییزی شبکه نسیم، خبری از برنامه مهران مدیری نیست و به نظر پس از حاشیه‌های پیش آمده، این شبکه ترجیح داده تا فعلا جدول پخش جدید خود را بدون دورهمی تنظیم کند

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    توی این مملکت کسی وجود نداره که به حرف مردم گوش کنه و اهمیت بده و هرکی از مردم طرفداری کنه از نظر دولت ، از غرب طرفداری کرده . ایشون هم اینو می دونسته و قبل از مجازاتش از کشور فرار کرده .
    ولی این همه پول ؟ اندازه نصف اختلاس پول با خودش برده🤔😐

    پاسخ

    آقای مدیری روغن ریخته نذر امامزاده کردی.
    برای هرشب اجرا یک و نیم میلیارد ناقابل از صداو سیما گرفتی بعد اخذ کامل این پول 💸 میگی یک فریم هم پخش نکنند.
    حداقل اون سی میلیارد پول صداسیما را میدادی بعدا فرمایش میکردی درباره عدم پخش.
    واقعا که مرد هزار چهره برازنده شخصیت واقعیت هست.

    پاسخ