;
coinex

سری پیکسل 7 به VPN داخلی رایگان گوگل مجهز هستند!

گوگل شب گذشته و در جریان رونمایی از پیکسل 7 و برخی دیگر از گجت‌های خود، از تجهیز پیکسل 7 به VPN داخلی رایگان گوگل خبر داد.

گوگل شب گذشته و در زمان معرفی سری پیکسل 7 خبر از تجهیز این گوشی‌های جدید به VPN داخلی داد. این وی‌پی‌ان داخلی در پیکسل 7 مبنی بر گوگل وان است و به طور رایگان برای کاربران این گوشی جدید ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: تراشه تنسور G2 رونمایی شد

عرضه پیکسل 7 با VPN داخلی رایگان گوگل

گوگل هر سال در گوشی‌های خود برخی قابلیت‌ها و ابزارهای نرم‌افزاری خاص را قرار می‌دهد تا جذابیت محصولاتش برای مخاطبان بیشتر شود. امسال و به لطف استفاده گوشی‌های جدید از نسل دوم تراشه اختصاصی تنسور، این محصولات در زمینه هوش مصنوعی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

گوگل رسما اعلام کرده که دو گوشی جدید اتکا زیادی به پردازش‌های مبتنی بر یادگیری و هوش مصنوعی دارند و در سری پیکسل 7، قابلیت‌های جذابی نظیر Magic Eraser ارائه شده است.

سری پیکسل 7 به VPN داخلی رایگان گوگل مجهز هستند!

اما یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو برخورداری از سرویس VPN گوگل وان است. پلن دو ترابایتی این محصول ماهانه 10 دلار قیمت دارد اما اگر پیکسل‌های جدید را خریداری کنید به رایگان به VPN داخلی گوگل وان دسترسی خواهید داشت. گوگل می‌گوید این وی‌پی‌ان رایگان در زمان عرضه این گوشی‌ها در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره VPN داخلی رایگان گوگل در سری پیکسل 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر