;
coinex

انتشار iOS 16.0.3 توسط اپل؛ بهبود دوربین و رفع باگ

با انتشار iOS 16.0.3 برای گوشی‌های آیفون جدید، ضمن رفع برخی باگ‌ها و مشکلات، قابلیت‌های جدیدی به بخش دوربین اضافه شده است.

انتشار iOS 16.0.3 برای کاربران گوشی‌های آیفون با رفع باگ‌ نوتیفیکیشن‌ها و بهبود فوق‌العاده سرعت دوربین همراه شد. این آپدیت بیشتر برای دارندگان گوشی‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس منتشر شده است. زیرا برخی از کاربران از مشکلات بوجود آمده در بخش دوربین و نوتیفیکیشن‌های گوشی گران‌قیمت خود ناراضی بودند.

بیشتر بخوانید: مقایسه آیفون 14 و گلکسی S22 سامسونگ ؛ کدام یک بهتر است؟

 انتشار iOS 16.0.3

شرکت اپل با هدف رفع برخی از مشکلات سیستم عامل اختصاصی خود یعنی iOS 16 به روزرسانی جدید ios 16.0.3 را منتشر کرد. ios 16 به گفته بسیاری از کاربران با مشکلات فراوانی در بخش نوتیفیکیشن و همچنین بخش مهم دوربین منتشر شده است و در نتیجه اپل برای از بین بردن این مشکلات آپدیت 16.0.3 را منتشر کرده است.

این مشکلات بیشتر در سری گوشی‌های آیفون 14 که جدیدترین و قدرتمندترین گوشی‌های اپل است بوجود آمده است. این آپدیت برای گوشی آیفون 8 به بعد منتشر شده است و کاربران می‌توانند برای دریافت این آپدیت به بخش تنظیمات رفته و سیستم‌عامل خود را به روز کنند.

 انتشار ios 16.0.3

گوشی‌هاس آیفون 14 و آیفون 14 پرو مکس با مشکلاتی در عدم توانایی دریافت برخی تماس‌ها و همچنین تأخیر در دریافت اعلان‌ها و حتی در بعضی مواقع عدم دریافت این اعلان‌ها همراه شده‌اند. هدف اصلی اپل از انتشار ios 16.0.3 مرتفع کردن این مشکلات است.

علاوه بر این موارد برخی از کاربران گوشی‌های آیفون 14 نیز از کاهش ناگهانی صدای میکروفون در این گوشی‌ها شکایت دارند. که امیدارند با این آپدیت مشکل حل شود. کاربران این گوشی‌ها نیز با مشکل عجیب دیگری دست و پنجه نرم می‌کنند که آن هم مربوط به سرعت پایین دوربین در هنگام عکس‌گرفتن و یا سوئیچ بین لنزها و حالت‌های عکاسی است. ظاهراً یکی دیگر از عوامل انتشار iOS 16.0.3 مربوط به بهبود در سرعت دوربین گوشی‌های آیفون است.

انتشاز iOS 16.0.3 بیشتر با هدف رفع باگ گوشی‌های جدید خود منتشر شده است. اما دارندگان گوشی‌های آیفون 8 به بعد نیز می‌توانند این به روزرسانی را دریافت کنند.

اما یکی دیگر از مشکلاتی که امیدواریم در این آپدیت به آن توجه شده باشد، طول عمر پایین باتری‌ است. برخی از کاربران آیفون نیز از مشکلات باتری نیز شکایت دارند. این مشکل در ios 16 نیز رفع نشده‌اند که امیدواریم اپل در آپدیت 16.0.3 گوشه چشمی هم به رفع مشکل باتری انداخته باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتشار آپدیت iOS 16.0.3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر