;
coinex

نقل و انتقال خطوط تلفن ثابت رند شامل هزینه اضافی نیست؛ دریافت مبلغ اضافی تخلف است

بنابر اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دریافت مازاد هزینه نقل و انتقال خطوط تلفن ثابت رند خلاف قانون است.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ابلاغیه جدید خود اعلام کرده که تعرفه خدمات تغییر نام و تغییر مکان خطوط تلفن ثابت بایستی بر اساس مبالغ مشخص شده در مصوبه شماره 2 جلسه 324 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات از متقاضیان دریافت شود و هزینه اضافی خلاف قانون است.

بیشتر بخوانید: مجازات ارسال فیلم برای شبکه‌های خارجی ؛ تهدید صریح روزنامه دولت!

نقل و انتقال خطوط تلفن ثابت رند

بنابر این اطلاعیه جدید، سقف هزینه تغییر مکان و تغییر نام خطوط تلفن ثابت حقیقی به ترتیب 149 هزار 300 تومان و 38 هزار و 300 تومان است. همچنین سقف هزینه تغییر نام و مکان خطوط ثابت حقوقی نیز به ترتیب 73 هزار و 600 تومان و 162 هزار و 500 تومان است و در نتیجه دریافت هر نوع مبلغ اضافه‌ای تحت عنوان تعرفه خطوط رند از مشترکان که مالک خطوط رند هستند تخلف است.

بر این اساس، سازمان تنظیم مقررات رادیویی اعلام کرده که مشترکانی که با چنین درخواستی مواجه شده‌اند و یا از آن‌ها درخواست مبالغ اضافی شده است می‌توانند برای ثبت شکایت به سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات به آدرس http://۱۹۵.cra.ir مراجعه کنند.

نقل و انتقال خطوط تلفن ثابت رند شامل هزینه اضافی نیست؛ دریافت مبلغ اضافی تخلف است

مشترکین همچنین در راستای اطلاع از سقف تعرفه دیگر خدمات تلفن ثابت قابل ارائه در دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستایی و دفاتر فروش دارندگان پرواز ارائه خدمات تلفن ثابت که در مصوبه شماره 2 جلسه 324 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات عنوان شده می‌توانند

مشترکان همچنین برای آگاهی از سقف تعرفه سایر خدمات تلفن ثابت قابل ارایه در دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستائی و دفاتر فروش دارندگان پروانه ارایه خدمات تلفن ثابت که در مصوبه شماره ۲ جلسه ۳۲۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات عنوان شده است، می‌توانند اینجا کلیک کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص هزینه نقل و انتقال خطوط تلفن ثابت رند چیست؟ آیا شما تجربه پرداخت هزینه اضافی در این مورد را دارد؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر