;
coinex

افشای اطلاعات کارمندان اسنپ ؛ اسنپ هک شد؟

افشای اطلاعات کارمندان اسنپ بر اثر یک بی‌احتیاطی خبرساز شده است. اما اطلاعات هک شده کارمندان اسنپ چه پیامدهایی می‌تواند داشته باشد؟

افشای اطلاعات کارمندان اسنپ بر اثر درز اطلاعات از یک شرکت تحلیل داده رخ داده است. سخنگوی شرکت اسنپ تأیید کرد رخنه اطلاعاتی در یک فروشنده خارج از شرکت، باعث برملا شدن اطلاعات شخصی برخی از کارمندان شده است.

بیشتر بخوانید: جزئیات هک شبکه خبر و شبکه یک صدا و سیما ؛ ماجرای هک اخبار صداوسیما چه بود؟

افشای اطلاعات کارمندان اسنپ

خبر عجیب افشای اطلاعات کارمندان اسنپ توسط خود شرکت مادر تأیید شده است. اسنپ می‌گوید:

شرکت تحلیل اسناد الوویت ( Elevate ) به این شرکت اطلاع داده است که یک منبع غیرمجاز در مارس سال ۲۰۲۲ به سیستم‌های رایانه‌ای این شرکت دسترسی پیدا کرده است. به کارمندان اسنپ اعلام شده است نام، نشانی، سوابق اشتغال و اطلاعات پاداش آنها ممکن است در جریان این رخنه اطلاعاتی، لو رفته باشد.

افشای اطلاعات کارمندان اسنپ

اسنپ در نامه‌ای در تاریخ 22 شهریور (13 سپتامبر) به یک کارمند سابق خود، اعلام کرده است که ارتباطش با شرکت اولویت که به شرکت‌های حقوقی هم خدمات رسانی دارد را قطع کرده است.

افشای اطلاعات کارمندان اسنپ باعث شد تا سخنگوی این شرکت هک شدن اطلاعات کارمندان این شرکت را تأیید کند. سحنگوی شرکت اسنپ گفت: «رخنه اطلاعاتی در یک فروشنده خارج از شرکت، باعث برملا شدن اطلاعات شخصی بعضی از کارمندان فعلی و سابق اسنپ شده اما این رخنه اطلاعاتی برای کاربران این اپلیکیشن اتفاق نیفتاده است.» رویترز نیز گزارش داد که:

اسنپ اعلام کرد به افرادی که اطلاعات آنها لو رفته است، اطلاع داده و از خدمات مشابه این فروشنده در آینده، استفاده نمی کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره افشای اطلاعات کارمندان اسنپ چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر