;
coinex

همکاری شاپیفای و ناول ؛ خدمات وب 3.0 برای فروشندگان راه‌اندازی شد!

شاپیفای (Shopify)، غول تجارت الکترونیک دنیا، با پلتفرم ناول همکاری می‌کند. همکاری شاپیفای و ناول منجر به دسترسی فروشندگان به خدمات وب 3.0 خواهد شد.

ناول توانایی استقرار قراردادهای هوشمند روی مجموعه‌های NFT را خواهد داشت. این پلتفرم تجاری خدمات وب 3.0 را جهت خرید در فروشگاه شاپیفای در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

همکاری شاپیفای و ناول

شاپیفای (Shopify)، پلتفرم بزرگ تجارت الکترونیک جهانی اعلام کرد که با پلتفرم Novel جهت فراهم کردن خدمات وب 3.0 برای مشتریان همکاری می‌کند. به عنوان بخشی از این مشارکت، Novel نرم‌افزار مخصوصی را در فروشگاه اپ استور شاپیفای راه‌اندازی نمود. کاربران بدون نیاز به دانش فنی یا تعهد زمانی و پولی قادر به استفاده از ابزارهای Web 3.0 خواهند بود.

نرم‌افزار شاپیفای و ناول دو ویژگی کلیدی دارد. قابلیت مینت و توزیع دارایی به کاربران اجازه می‌دهد تا آثار هنری خود را به عنوان یک کلکسیون NFT منتشر کنند. ناول توانایی استقرار قراردادهای هوشمند را بر روی مجموعه‌های کاربران خواهد داشت. این کلکسیون‌ها در نهایت در ویترین فروشگاه‌های Shopify در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

همکاری شاپیفای و ناول ؛ خدمات وب 3.0 برای فروشندگان راه‌اندازی شد!

هنگامی که یک NFT خریداری می‌شود، Novel عملیات Currency Bridge را به صورت اتوماتیک انجام خواهد داد. این موضوع منجر به ایجاد کیف پول ارز دیجیتال مرتبط برای مشتریان می‌شود.

بخش ابزارهای نرم‌افزار نیز به برندها و خالق آثار هنری اجازه می‌دهد تا ابزارهای مبتنی بر توکن را در ویترین فروشگاه شاپیفای خود فعال کنند. از جمله این ابزارها می‌توان به محصولات دارای توکن، آدرس‌های اینترنتی، زنجیره‌های متقابل اتریوم، سولانا و پالیگان و همچنین درگاه ERC-20 اشاره کرد.

تبدیل مقالات کوین تلگراف به آثار NFT

راجر بیمن (Roger Beaman)، مدیرعامل Novel، در راستای همکاری شاپیفای و ناول گفت:

به لطف همکاری با شاپیفای می‌توانیم از امکانات پلتفرم تجارت الکترونیک پیشرو جهت تجهیز تمامی تجار Shopify به ابزارها و خدمات وب 3.0 استفاده کنیم.

اپلیکیشن Novel به عنوان یک ابزار وب 3.0 همه‌کاره در شاپیفای به خرده‌فروش‌ها امکان دسترسی به درگاه توکن‌ را خواهد داد. فروشندگان شاپیفای با استفاده از این درگاه قادر به دریافت هزینه خدمات خود هستند.

کوین تلگراف ویژی جدیدی را منتشر کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد مقالات خود را به NFT تبدیل کنند. این سایت خبری با انتشار ویژگی مذکور موفق به تولید اولین کاتالوگ غیرمتمرکز اخبار شد. کاربران می‌توانند مقالات منتشر شده سایت کوین تلگراف را از طریق کلکسیون تاریخی Cointelegraph به NFTهای قابل مینت شدن تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره همکاری شاپیفای و ناول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر