;
coinex

سرمایه‌گذاری رپر مشهور در ارزهای دیجیتال ؛ Lil Baby وارد حوزه کریپتوکارنسی شد!

سرمایه‌گذاری رپر مشهور در ارزهای دیجیتال میلیون‌ها دلار ضرر به همراه داشت. به عقیده لیل بیبی، معامله‌گری نیازمند طی کردن فرآیند یادگیری مستمر است.

لیل بیبی (Lil Baby)، رپر مشهور آمریکایی اعلام کرد که میلیون‌ها دلار از سرمایه خود را در حوزه ارزهای دیجیتال از دست داده‌ است. این خواننده رپ آمریکایی به لیست بلند بالای سلبریتی‌هایی پیوست که از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال پشیمان هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

سرمایه‌گذاری رپر مشهور در ارزهای دیجیتال

لیل بیبی، رپر معروف آمریکایی، در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد که عملکرد موفقی در سرمایه‌گذاری حوزه ارزهای دیجیتال نداشته است. لیل بیبی که در گذشته نامزد جایزه گرمی نیز شده بود، در گفتگو با روزنامه‌نگار موسیقی Sway، جزئیات ضررهای خود را اعلام کرد.

سرمایه‌گذاری رپر مشهور در ارزهای دیجیتال ؛ Lil Baby وارد حوزه کریپتوکارنسی شد!

موضوع اصلی برنامه Sway Universe، زندگی کاری رپر جوان و نحوه به شهرت رسیدن او بود. لیل بیبی قصد داشت علاوه بر پدری دلسوز، به تاجر موفقی نیز تبدیل شود. Sway در بخشی از برنامه به ضررهای خود در بازارهای سرمایه پرداخت. وی از لیل بیبی پرسید که آیا تجربیات مشابهی دارد یا خیر. لیل بیبی در پاسخ سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را ایمن‌تر از قمار توصیف کرد. به عقیده لیل بیبی، معامله‌گری فرآیند یادگیری مستمر است. لیل بیبی در ادامه گفت:

من قبل از اینکه میلیون‌ها دلار از طریق سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال از دست بدهم، در این بازار پول درمیاوردم.

لیل بیبی در ادامه به رویکرد فعلی خود از بازار کریپتوکارنسی اشاره کرد. به عقیده رپر مشهور آمریکایی، ایمان راسخ بسیاری از افراد به آینده تکنولوژی، تأثیر چندانی بر اعتقادات او نگذاشته است. لیل در ادامه گفت: «من مطمئن نیستم که چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد».

ضرر هنگفت سلبریتی‌ها در بازار کریپتو

لیل بیبی تنها سلبریتی نیست که به واسطه سرمایه‌گذاری بد، بخش عمده‌ای از دارایی خود را از دست داده است. علی‌رغم موفقیت بسیاری از افراد مشهور در دوران رونق بازار، بسیاری از هنزمندان با ضرر بازار را ترک نمودند.

نیمار (Neymar)، ستاره برزیلی باشگاه پاریس سن ژرمن،‌ متحمل ضرر 700 هزار دلاری از NFTهایی شد که اوایل امسال خریداری کرده بود. این فوتبالیست محبوب در ماه ژانویه یک جفت اثر Bored Ape Yacht Club را به قیمت 1 میلیون دلار خریداری کرده بود. نیمار یکی از این دو اثر را به عنوان عکس پروفایل خود در توییتر به نمایش گذاشت.

چندین سلبریتی دیگر نیز که در اوایل سال جاری آثار کلکسیون BAYC-mania را خریداری کرده بودند، با کاهش قابل توجه سرمایه خود روبرو شدند. مدونا (Madonna)، امینم (Eminem) و اسنوپ داگ (Snoop Dogg)، از جمله این هنرمندان به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سرمایه‌گذاری رپر مشهور در ارزهای دیجیتال چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: beincrypto

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر