coinex
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S22 منتشر شد

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S22 تقریبا یک هفته پیش از موعد اعلام شده توسط غول تکنولوژی کره‌ای، به صورت رسمی منتشر شد.

پیش از این، کمپانی سامسونگ به کاربران خود وعده داده بود که به‌روز رسانی سیستم عامل اندروید ۱۳ را با پوسته One UI 5.0 به صورت رسمی در اواخر اکتبر ۲۰۲۲ عرضه می‌کند؛ با این حال شرکت سامسونگ تصمیم گرفت که زودتر از زمان اعلام شده به‌روز رسانی اندروید ۱۳ را در اختیار کاربران ایتالیایی خود قرار دهد.

ناگفته نماند که آپدیت ذکر شده در کشور ایتالیا با نسخه S908BXXU2BVJA و حجمی معادل ۲۸۵۴ مگابایت عرضه می‌شود. طی این به‌روز رسانی، جدیدترین موارد امنیتی مربوط به ماه اکتبر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سری S سامسونگ

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S22 شامل چه مواردی می‌شود؟

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S22 امکانات جدیدی برای شخصی‌سازی، حفظ حریم شخصی و بهینه‌سازی برخی قابلیت‌های دستگاه می‌شود. از جمله این موارد می‌توان به آیکون‌های جدید، شیوه جدید بازشدن پنجره تماس‌ها و طرح جدید اعلان‌ها اشاره کرد. بعد از انتشار این آپدیت کاربران می‌توانند از شیوه تازه‌ای برای سفارشی‌سازی مواردی همچون طرح بندی ویجت‌ها، صفحه قفل و پس زمینه استفاده کنند.

Galaxy S22

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، بهینه شدن حریم خصوصی و امنیت دستگاه، یکی از نکات قابل توجه در این به‌روز رسانی خواهد بود. در ادامه شاهد اضافه شدن حالت خواب جدید و بهبود یافتن حالت روتین هستیم. علاوه بر موارد ذکر شده، Samsung Dex، Samsung Notes، حالت چند وظیفه‌ای، اتصال سایر دستگاه‌ها و قابلیت اسکن و استخراج متن از تصاویر از جمله مواردی هستند که شامل بهینه‌سازی می‌شوند.

باید گفت که این به‌روز رسانی نهایتا دو روز دیگر برای تمام نسخه‌های پرچمدار سال ۲۰۲۲ سامسونگ، در سراسر اروپا عرضه می‌شود؛ اما کار این شرکت با انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S22 خاتمه پیدا نمی‌کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که این آپدیت قبل از فرا رسیدن سال ۲۰۲۳، برای اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 4، گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی A53 و گلکسی S21 منتشر می‌شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما درباره آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S22 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر