;
coinex

جابجایی 226 میلیارد شیبا اینو بین کیف پول‌های ناشناس!

یکی از کاربران توییتر در آخرین توییت خود خبر جابجایی 226 میلیارد شیبا اینو بین کیف پول‌های ناشناس را منتشر کرد. نهنگ‌ها در حال توزیع سرمایه هستند.

طبق اظهارات یکی از کاربران توییتر به نام @shibaplay_، در 24 ساعت گذشته دو تراکنش بزرگ شیبا اینو انجام شده است که در هر کدام از این تراکنش‌ها حدود 100 میلیارد توکن شیبا اینو جابجا شده است.

یشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

جابجایی 226 میلیارد شیبا اینو

شیبا اینو اخیراً اقدام به راه‌اندازی درگاه پرداخت برای کارت‌های اعتباری نموده است. از این درگاه می‌توان جهت پرداخت هزینه اشتراک سرویس نتفلیکس و خرید کالا از آمازون استفاده کرد.

اکانت @shibaplay_ همچنین گزارش داد که نقل و انتقالات شیبا اینو با ارزش 1,221,947 دلار و 1,049,707 دلار انجام شده است. در یکی از این تراکنش‌ها 121,829,226,162 توکن و در تراکنش دیگر 104,656,752,200 توکن منتقل شد.

جابجایی 226 میلیارد شیبا اینو بین کیف پول‌های ناشناس!

جابجایی 226 میلیارد دلار شیبا اینو بین کیف پول‌های ناشناش اولین تراکنش سنگین شیبا اینو به شمار نمی‌رود. با توجه به داده‌های Ehterscan‌ می‌توان حدس زد که نهنگ‌های شیبا اینو در حال توزیع مجدد سرمایه خود بوده‌اند. حدود 120 میلیارد دلار شیبا اینو در طول نقل و انتقالات اخیر در معرض خطر قرار گرفته است.

همکاری شیبا اینو و FCF Pay

طبق گزارش حساب توییتری درگاه پرداخت رمزنگاری FCF Pay، شیبا اینو به گزینه پرداخت کارت‌های اعتباری شرکت تبدیل شده است. پیش از این کاربران تنها با استفاده از استیبل کوین‌ها قادر به نقد کردن دارایی‌های خود بودند.

اکانت توییتر FCF Pay در گذشته اعلام کرده بود که کاربران می‌توانند از ارز شیبا اینو به منظور دسترسی به کالاهای آمازون و خریداری اشتراک نتفلیکس استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جابجایی 226 میلیارد شیبا اینو بین کیف پول‌های ناشناس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر