;
coinex

ورود معنادار ماسک به دفتر مرکزی توییتر با یک سینک دستشویی! / ایلان ماسک توییتر را خرید؟

امروز ورود معنادار ماسک به دفتر مرکزی توییتر با یک سینک دستشویی در مدت کوتاهی به یکی از ترندهای شبکه های اجتماعی تبدیل شد. اما ماجرا چیست؟ آیا می‌توان گفت که قبل از امضای نهایی، ایلان ماسک توییر را خرید؟

اگرچه هنوز قرارداد نهایی به امضا نرسیده است، اما این طور که ازشواهد پیداست ایلان ماسک توییتر را خرید و به جنجال های خبری آن پایان داد.

پس از کشکمکش های فراوان بین ماسک و هیئت مدیره توییتر، به نظر می‌رسد که خرید توییتر توسط ایلان ماسک به مراحل پایانی خود می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

ایلان ماسک توییتر را خرید ؛ ورود با سینک دستشویی به دفتر مرکزی!

ایلان ماسک توییتر را خرید ؛ ورود با سینک دستشویی به دفتر مرکزی!
ایلان ماسک توییتر را خرید ؛ ورود با سینک دستشویی به دفتر مرکزی!

16 فروردین امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ایلان ماسک 9.2 درصد از سهام توئیتر را خریده است و اینگونه به عضویت هیدت مدیره این غول شبکه اجتماعی درآمده است. پس از این موضوع کشمکش های فراوانی بین او و سهامداران توییتر بر سر موضوعاتی شکل گرفت که منجر به پیشنهاد کامل خرید توییتر توسط ثروتمندترین فرد جهان شد.

ایلان، در ماه آوریل توافق اولیه برای خرید شرکت توئیتر به بهای 44 میلیارد دلار را فسخ کرد و این تصمیم به یک دعوای حقوقی بین او و توئیتر منجر شد. اما او دوباره در 12 مهرماه پیشنهاد خود برای خرید توییتر را مطرح کرد.

اگرچه خبرهای مربوط به خرید توییتر توسط ماسک و پشیمان شدن وی از این معامله مدتها در رسانه های مختلف جهان بازتاب داشت، اما بنابر آخرین گزارش ها، او به حامیان مالی خود گفته است که قرارداد خرید توییتر تا روز جمعه 28 اکتبر (6 آبان) بسته خواهد شد. این خبر 21 روز پس از آن منتشر شد که مالک اسپیس ایکس و استارلینک به طور علنی پیشنهاد خرید توییتر را تمدید نمود.

ساعاتی قبل، او پس از به‌روزرسانی بیو پروفایل خود به «Chief Twit» به رئیس ارشد این شرکت اشاره کرد و با انتشار پستی، به صورت استعاری نشان داد که اکنون مالک توییتر است. او با اشتراک گذاری ویدیویی در اکانت توییتر خود که نشان می‌دهد با یک سینک دستشویی وارد دفتر مرکزی توییتر می‌شود، این موضوع را تایید کرد.

ماسک در کپشن این ویدیو نوشت. “Entering Twitter HQ – let that sink in!”

گزارش‌ها نشان می‌دهد که ماسک در حال برنامه‌ریزی جهت کاهش چشمگیر نیروی کار این شبکه اجتماعی است. قرار است که ماسک تعداد کارمندان توییتر را از 7000 کارمند به 2500 نفر برساند. یعنی 75 درصد از کارکنان توییتر تعدیل خواهند شد.

اگرچه این خبر هنوز به طور رسمی منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد که اکنون باید این شبکه اجتماعی را به نام ثروتمندترین مرد جهان سند زد و آن را توییتر ایلان ماسک خواند.

ایلان ماسک توییتر را خرید و اکنون باید منتظر باشیم تا ببینیم که مالک جدید توییتر چه بر سر این شبکه اجتماعی خواهد آورد.

دیدگاه شما درباره خرید توییتر توسط ایلان ماسک چیست؟ آیا فکر می‌کنید با حضور این نابغه دنیای تکنولوژی عملکرد توییتر نسبت به قبل پیشرفت بیشتری خواهد داشت؟

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر