;
coinex

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S21 FE به زودی منتشر می‌شود

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S21 FE به زودی منتشر می‌شود و در این مطلب مشخصات و امکانات این نسخه از اندروید 13 را که در قالب One UI 5 ساخته شده، مرور می‌کنیم.

سامسونگ به تازگی زمانبندی انتشار نسخه پایدار One UI 5 را برای گوشی‌ها و تبلت‌های واجد شرایط گلکسی مشخص کرده است. اما این شرکت زمانبندی عرضه این سیستم‌عامل برای مدل FE یعنی گلکسی S21 FE را مشخص نکرده بود. حالا نسخه آزمایشی UI 5.0 برای گلکسی S21 FE در سرورهای این شرکت مشاهده شده که نشان می‌دهد سامسونگ در حال تست و ارزیابی آن است.

بیشتر بخوانید: سرقت و افشای اطلاعات تراشه‌های سامسونگ ؛ چهار کارمند رده‌بالا متهمان اصلی هستند!

زمان انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S21 FE

گفته شده که نسخه پایدار اندروید 13 برای گوشی گلکسی S21 FE ماه بعد عرضه می‌شود اما هنوز هیچ تأیید رسمی برای این خبر منتشر نشده است.

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S21 FE

پرچمدارهای گلکسی S21 آپدیت‌های بتای One UI 5.0 را دریافت می‌کنند اما به دلایلی گلکسی S21 FE جزء طرح بتا نیست. اندروید 13 اولین آپگرید پیشرفته برای این گوشی محسوب می‌شود چون سامسونگ عرضه آن را به تأخیر انداخت و این گوشی را با اندروید 12 عرضه کرد. در مجموع، S21 FE چهار آپگرید اصلی دریافت می‌کند.

خود One UI 5.0 شامل چندین قابلیت و بهبود کلی است. در این نسخه، تغییراتی از نظر طراحی صورت گرفته، طرح‌های رنگی Material You که با توجه به تم سیستم تغییر می‌کنند، بهبود پیدا کرده‌اند و می‌توان رنگ آیکون اپلیکیشن‌ها را با توجه به پس زمینه تغییر داد. همچنین آیکن اپلیکیشن‌های بومی سامسونگ هم در این نسخه تغییر کرده است.

گفته شده که انیمیشن‌ها در این سیستم‌عامل روان‌تر هستند اما نباید انتظار تغییری چشمگیر را داشت. حالا کاربران می‌توانند صفحه قفل را شخصی سازی کرده و والپیپرهای بیشتری اضافه کنند. بعلاوه، در One UI 5.0 می‌توانید برای هر مخاطب یک پس زمینه متفاوت انتخاب کنید. یک سبک ویجت جدید هم برای صفحه Home اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره این آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S21 FE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر