;
coinex

ضرر 190 میلیون دلاری هودل‌نات ؛ سقوط ترا دردسر ساز شد!

سقوط رمزارز ترا منجر به ضرر 190 میلیون دلاری هودل‌نات شد. مدیران قضایی قادر به حل مشکلات پیش آمده بین شعبات هنگ کنگ و سنگاپور این شرکت نیستند.

وام‌دهنده کریپتو هودل‌نات (Hudlnaut) مستقر در سنگاپور، به دلیل سقوط استیبل کوین ترا UST، نزدیک به 190 میلیون دلار ضرر کرده است. علی‌رغم ضرر 190 میلیون دلاری هودل‌نات این شرکت اعتقاد دارد سقوط ترا تأثیر چندانی در عملکردش نداشته‌ است. به گزارش بلومبرگ، آمار درآمد شرکت هودل‌نات توسط مدیران موقت قضایی مورد بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

جزئیات ضرر 190 میلیون دلاری هودل‌نات

ضرر 190 میلیون دلاری هودل‌نات اولین گزارش منتشر شده پس از پذیرش حفاظت از دارایی کاربران Hodlnaut توسط دادگاه سنگاپور به شمار می‌رود. طرح حفاظت از هودل‌نات در ماه آگوست اجرایی شد. سقوط استیبل کوین UST یکی از بزرگترین و مورد بحث‌ترین اشتباهات صنعت کریپتوکارنسی در سال جاری بوده است.

ضرر 190 میلیون دلاری هودل‌نات ؛ سقوط ترا دردسر ساز شد!

برخی از گزارش‌ها وضعیت بسیار وخیم شرکت هودل‌نات را نشان می‌دهند. این موضوع برخی سرمایه‌گذاران را تا مرز خودکشی سوق داد. برخی از خبرگزاری ها مدعی شدند که هودل‌نات در اوایل سال جاری، بخشی از دارایی‌های دیجیتال خود را به UST تبدیل کرده است.

آنطور که به نظر می‌رسد، هودل‌نات حقایق را به شکل نادرستی بیان کرده است. داده‌ها نشان می‌دهد که وام‌دهنده رمزارزها بیش از 1000 سند کلیدی را مفقود کرده است. این فعالیت منجر به جلوگیری از نشر اطلاعات صحیح می‌شود.

بدهکاری شعبه هنگ کنگ هودل‌نات

مدیران قضایی قادر به حل مسائل پیش آمده میان شعبه هنگ کنگ شرکت هودل‌نات و Hodlnaut Pte در سنگاپور نیستند. شرکت تابعه هنگ کنگی حدود 58.3 میلیون دلار بدهکار است.

هودل‌نات در ماه آگوست امکان برداشت سرمایه کاربران و سوآپ توکن‌ها را محدود کرد. توجیه شرکت برای این اقدام، “شرایط دشوار بازار” عنوان شد. برخی از کارمندان هودل‌نات قبل از سقوط ترا، 500 هزار دلار از دارایی‌های خود را برداشت کرده بودند.

مدیران هودل‌نات نامه‌ای به اداره پلیس سنگاپور ارسال کردند. در این نامه به موضوع تبدیل دارایی‌های دیجیتال شرکت Hodlnaut به TerraUSD پرداخته شد. عمده دارایی‌های TerraUSD به پروتکل Anchor منتقل شده است. Anchor، یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi) به شمار می‌رود. این پلتفرم بر روی بلاک چین Terra توسعه یافته است.

طرح بازسازی هودل‌نات

هودل‌نات به دادگاه عالی سنگاپور درخواست داده بود که شرکت را تحت مدیریت قضایی قرار دهد. این موضوع به پلتفرم وام‌دهی کریپتوکارنسی کمک می‌کند تا تجارت خود را بازسازی کرده و از انحلال اجباری دارایی‌ها جلوگیری کند.

برنامه مدیریت قضایی فرصتی قانونی برای اثبات ادعاهای هودل نات در نظر گرفته است. به عقیده مدیران شرکت هودل نات، این مکث قانونی، فضای مناسبی برای تدوین طرح بازسازی شرکت فراهم می‌کند.

مدیران قضایی با یافتن چندین سند کلیدی در رابطه با شعبه هنگ کنگ پلتفرم هودل نات به مشکل برخوردند. این شعبه بیش از 82.43 میلیون دلار به هودل‌نات سنگاپور بدهکار است. بر اساس گزارش‌ها، اغلب سرمایه‌گذاری‌های Hodlnaut از طریق شعبه هنگ کنگ این کشور صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ضرر 190 میلیون دلاری هودل‌نات چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: bitcoinist

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر