;
coinex

برنامه سامسونگ برای فروش 270 میلیون گوشی در سال 2023

سامسونگ قصد فروش 270 میلیون گوشی را در سال 2023 دارد. این کمپانی به این منظور تمرکز بسیاری بر سری گوشی‌های تاشو دارد؛ لذا باید شاهد رشد چشمگیر این گوشی‌ها باشیم.

بر اساس گزارش جدیدی که در کشور کره منتشر شده است، سامسونگ انتظار دارد امسال حدود 260 میلیون گوشی هوشمند بفروشد و این هدف‌گذاری در سال 2023 فروش 270 میلیون گوشی از این برند خواهد بود. فروش گوشی‌های این شرکت در سال 2017 با 320 میلیون رکورددار است و از آن زمان تاکنون میزان فروش به بیش از 300 میلیون گوشی در سال نرسیده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

برنامه سامسونگ برای فروش 270 میلیون گوشی در سال 2023

تخمین فعلی فروش 260 میلیونی گوشی‌های سامسونگ در سال 2022 حدود 10 میلیون بیشتر از سال گذشته است و این شرکت می‌خواهد این میزان را در سال آینده دوباره 10 میلیون دیگر افزایش دهد. برای انجام این کار، طبق گزارش‌ها، سامسونگ تمرکز زیادی بر روی گوشی‌های تاشو خواهد داشت، که می‌تواند با افزایش حجم فروش خالص به رشد سودآوری آن نیز کمک کند.

فروش 270 میلیون گوشی

سامسونگ به جای اینکه برای سودآوری بیشتر از ارائه گوشی‌های ارزان‌قیمت در سال 2023 چشم‌پوشی کند، ظاهراً تنها قصد دارد با افزایش نسبت محصولات ممتازی که می‌فروشد، رویه خود را در زمینه افزایش سودآوری تغییر دهد. اینجاست که تاشوها هنوز برای این شرکت بی‌رقیب هستند و میانگین نرخ رشد سالانه آن‌ها را تا سال 2024 به میزان 80 درصد پیش‌بینی می‌کنند. سامسونگ قصد دارد 60 میلیون دستگاه از سری S و Z پرچمدار خود و 210 میلیون دستگاه از سری A را در سال آینده عرضه کند.

با این حال، به طور خاص در مورد گوشی‌های تاشو، اگر یک یا چند سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در نهایت تصمیم بگیرند که گوشی‌های تاشو خود را در سطح بین‌المللی عرضه کنند، برنامه‌های سامسونگ ممکن است از مسیر خود خارج شود و این شرکت را با مشکل روبرو سازد. این رقبا می‌توانند به احتمال زیاد سلطنت سامسونگ در این حوزه را با قیمت‌گذاری کمتر به چالش بکشند و بنابراین ممکن است سامسونگ را مجبور به کاهش در حاشیه سود بسیار جذاب حوزه تاشوها کنند.

در ادامه این گزارش لازم به ذکر است که گوشی‌های سامسونگ گلکسی Z فلیپ و فولد سال آینده با طراحی بهبود یافته، دوام بهتر و چین‌خوردگی کمتر در صفحه نمایش عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره برنامه‌ریزی سامسونگ برای فروش 270 میلیون گوشی در سال 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر