;
coinex

ارزان ترین شاسی بلند برقی جهان معرفی شد

کمپانی جنرال موتورز ارزان ترین شاسی بلند برقی جهان را به طرفداران خود معرفی کرد. این خودرو که با قیمت پایین در بازار جهانی عرضه خواهد شد، تمام الکتریکی است.

جنرال موتورز که به عنوان سومین تولیدکننده پرفروش خودرو در جهان شناخته می‌شود، امسال با طراحی و فناوری جدیدی به سمت بازار خودروهای جهانی می‌آید.

شورولت اکینوکس EV که در آینده‌ای نزدیک با عنوان ارزان ترین شاسی بلند برقی جهان شناخته می‌شود، با قیمتی حدود 30 هزار دلار به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: ببینید: جدیدترین تصاویر پژو پارس ELX سفارشی

ارزان ترین شاسی بلند برقی جهان

خودروهای برقی یا الکتریکی که از قیمت‌های بالایی برخوردارند، طرفدارن خاص خود را دارند. کمپانی جنرال موتورز سعی بر ارائه خودرویی داشت که از قیمت ارزان و پایینی برخوردار باشد.

خودروهای برقی در جهان با قیمتی بین 47 هزار دلار تا 500 هزار دلار به فروش می‌رسند. با این حال که این خودروها از مصرف سوخت بی‌بهره‌اند اما قیمت بالایی دارند و در نتیجه بسیاری از طرفداران این خودروهای محبوب، از خریدشان صرف نظر می‌کنند.

ارزان ترین شاسی بلند برقی جهان
شورولت اکینوکس EV

این شاسی بلند برقی آمریکایی که به رقابت با نیسان لیف با قیمت 28 هزار دلار و 500 می‌پردازد، مدل ساده‌اش بدون ویژگی‌های اختیاری که مشتری می‌تواند سفارش دهد، با قیمت 30 هزار دلار فروخته می‌شود.

این قیمت 30 هزار دلاری در حال حاضر شامل اعتبار مالیاتی نخواهد بود؛ چرا که جنرال موتورز در حال حاضر قادر به دریافت هیچ گونه معافیت مالیاتی از خودروهای الکتریکی و این مدل شاسی بلند برقی نیست. این در حالی است که نسخه نیسان لیف واجد دریافت 7 هزار و 500 دلار است.

خودروهای دیگری نیز در رده ارزان ترین شاسی بلند برقی جهان پس از شورولت قرار می‌گیرند که می‌توان به خودروی برقی بولت EV و SUV-ish Bolt EUV اشاره کرد. این خودروهای نام برده شده، در بازه قیمتی کمتر از 30 هزار دلار قرار می‌گیرند.

شورولت اکینوکس EV

شورولت اکینوکس EV که در رده خودورهای شاسی بلند برقی قرار می‌گیرد، با هر بار شارژ کامل قادر به طی کردن مسافتی حدود 250 مایل بوده که در بین خودروهای برقی تولید شده در جهان از قدرت بالایی برخوردار است.

ارزان ترین شاسی بلند برقی جهان
ارزان ترین شاسی بلند برقی جهان

این خودرو شاسی بلند، 210 اسب بخار قدرت دارد و یکی از ویژگی‌های منحصر به فردش رانندگی با یک پدال بوده که از استانداردهای جهانی برخوردار است.

شورولت که از طراحی جذابی نیز برخوردار بوده با عنوان یک کراس اوور معمولی شناخته می‌شود. این خودرو شاسی بلند برقی همچنین از یک کمک راننده الکترونیکی بهره می‌برد که باعث بالا بردن نمایشگر هدآپ و سیستم دید فراگیر خواهد شد.

جنرال موتروز قصد دارد در کنار تولید نمونه‌های برقی این خودرو یک نسخه دیگری که علاوه بر بهره‌بری از موتور برقی توان استفاده از سیستم سوخت گازی را نیز داشته باشد، تولید و عرضه کند.

خودروهایی که امسال جنرال موتورز طراحی و تولید کرد به لحاظ ساختار بیرونی ظواهر تقریبا یکسانی داشته‌اند و تنها ساختار بسته باتری‌هایشان و سیستم سوخت‌رسانی آن‌ها متفاوت بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با ارزان ترین شاسی بلند برقی جهان چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر