;
coinex

میزان تولید آیفون 14 پرو بسیار کمتر از نیاز بازار است ؛ اپل کم آورده!

گزارشات جدید حاکی از این است که میزان تولید آیفون 14 پرو بسیار کمتر از نیاز بازار بوده و زمان انتظار تولید این محصول تا ۲۵ روز افزایش پیدا کرده است.

با استقبال زیاد مردم از سری پرو خانواده آیفون 14، میزان تقاضا از تولید این دستگاه‌ها پیشی گرفته و اپل برای تامین نیاز کاربران زمان انتظار برای این دو گوشی را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: مقایسه آیفون 14 پرو مکس با آیفون 14 پرو ؛ بهترین پرچمداران جهان

میزان تولید آیفون 14 پرو بسیار کمتر از نیاز بازار است

دیوید وگت، تحلیلگر بانک سرمایه‌گذاری UBS، با بررسی داده‌هایی زمان انتظار خط تولید آیفون 14 پرو و پرومکس را بررسی کرده است. طبق این بررسی، زمان انتظار در ایالات متحده برای آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس هر کدام ۵ تا ۲۵ روز افزایش یافته است.

این تحلیلگر دلیل این امر را به افزایش فروش در ماه سپتامبر می‌داند که فراتر از انتظارات اپل بوده است. نرخ فروش، مقدار موجودی فروخته‌شده در یک بازه زمانی معین را نسبت به مقدار موجودی دریافتی در همان دوره می‌سنجد.

میزان تولید آیفون 14 پرو

اگر بخواهیم نرخ فروش آیفون‌ها را با سال گذشته مقایسه کنیم، می‌بینیم رشد 3 درصدی داشته؛ این در حالی بوده که نرخ فروش آیفون 14 پرو نسبت به مدل آیفون 13 پرو رشد 50 درصدی را تجربه کرده است. ناگفته نماند که احتمالا عرضه‌ی اولیه سری آیفون ۱۴در این نرخ فروش نقش داشته، اگرچه تقاضا نیز نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وگت معتقد است که تشدید اخیر کرونا در چین می‌تواند کارخانه اصلی آیفون فاکسکان را تحت تأثیر قرار داده و بر واحدهای آیفون در سه‌ماهه دسامبر تأثیر منفی بگذارد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره‌ی این موضوع چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر