;
coinex

پیش بینی قهرمان جام جهانی فوتبال قطر با بازی فیفا 23

پیش بینی قهرمان جام جهانی فوتبال قطر در بازی «فیفا 23» موجب شگفتی کاربران و گیمرها شد. فیفا 23، مسی و یارانش را قهرمان جام جهانی 2022 قطر می‌داند.

پیش بینی قهرمان جام جهانی فوتبال قطر توسط بازی «فیفا 23» انجام شد. این بازی پیش‌بینی کرده است که تیم ملی آرژانتین با کمک لیونل مسی نابغه فوتبال، قهرمان جام جهانی 2022 قطر خواهد شد. پیش‌بینی بعدی فیفا 23 نیز راهیابی آرژانتین و برزیل به فینال رقابت‌های جام جهانی 2022 حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی هوش مصنوعی از جام جهانی ؛ مسی و رونالدو در فینال!

پیش بینی قهرمان جام جهانی فوتبال قطر

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کمتر از دو هفته دیگر آغاز می‌شود و در این روزها پیش‌بینی از نتایج تیم‌ها داغ‌تر از همیشه است. بازی FIFA ۲۳ با شبیه‌سازی تیم‌های حاضر در این مسابقات پیش‌بینی کرد که برزیل و آرژانتین به دیدار نهایی این مسابقات صعود می‌کنند و در نهایت آرژانتین با تک‌گل لیونل مسی قهرمان مسابقات می‌شود.

پیش بینی قهرمان جام جهانی فوتبال قطر
پیش بینی قهرمان جام جهانی فوتبال قطر

در دیدار رده‌بندی هم فرانسه با نتیجه چهار بر ۲ پرتغال را شکست می‌دهد و در جایگاه سوم قرار می‌گیرد. بازی فیفا در سه دوره گذشته مسابقات قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ را درست پیش‌بینی کرده بود.

طبق پیش‌بینی این بازی، ایران نمی‌تواند از گروه خود صعود کند. هلند، انگلیس، آرژانتین، دانمارک، آمریکا، سنگال، فرانسه، لهستان، آلمان، بلژیک، برزیل، کره جنوبی، کرواسی، اسپانیا، پرتغال و سوییس ۱۶ تیم راه‌یافته به مرحله حذفی این مسابقات خواهند بود.

بر اساس این پیش‌بینی، لیونل مسی هشت گل در این مسابقات می‌زند و بهترین بازیکن مسابقات نیز می‌شود. همچنین امیلیانو مارتینز دروازه‌بان آرژانتین عنوان بهترین دروازه‌بان رقابت‌ها را از آن خود می‌کند. مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ از ۲۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر در هشت استادیوم در پنج شهر برگزار می‌شود.

پیش بینی قهرمان جام جهانی فوتبال قطر

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیش بینی قهرمان جام جهانی فوتبال قطر توسط فیفا 23 چیست؟ به نظر شما مسی در آخرین جام جهانی خود قهرمان می‌شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)