;
coinex

انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A53 [+بروزرسانی One UI 5]

روز گذشته با انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A53 اولین گوشی میان رده سامسونگ به لیست دریافت کننده این به روز رسانی پیوست.

این روزها که اکثر گوشی‌های اندرویدی در حال دریافت آپدیت اندروید 13 هستند، شرکت سامسونگ نیز از قافله عقب نمانده و با انتشار آپدیت اندروید 13 برای گوشی گلکسی A53 اولین گوشی میان رده خود را به لیست اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید: آپدیت One UI 5.0 و اندروید 13 برای گوشی‌های سامسونگ ؛ کدام مدل‌ها مشمول این بروزرسانی هستند؟

انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A53

سامسونگ به سرعت در حال گسترش دسترسی به آخرین نسخه رابط کاربری OneUI 5.0 در سری گوشی‌های هوشمند خود است. دیروز نیز اولین میان رده سامسونگ به لیست دریافت کننده این آپدیت ملحق شده و گوشی گلکسی A53 به روز رسانی برنامه ریزی شده برای ماه نوامبر خود را دریافت کرده است.

انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A53

با توجه به اسکرین شات‌های منتشر شده توسط GalaxyClub، شماره ساخت این گوشی A536BXXU4BVJG بوده و حجم کلی آپدیت One UI 5.0 آن 2,020 مگابایت است. این به‌روزرسانی‌ شامل آپدیت تمام برنامه‌های اصلی سامسونگ و همچنین به‌روزرسانی امنیتی که در ماه اکتبر 2022 منتشر شد، می‌شود.

این رابط کاربری که مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 است ویژگی‌های جدیدی مانند سفارشی‌سازی‌ صفحه قفل، توصیه‌ها و حالت‌های جدید و هوشمندتر برنامه‌ها و ویجت‌ها را برای کاربران به ارمغان آورده و همچنین از قابلیتی ویژه که در طول روز و با توجه به زمان تنظیمات مختلفی را به گوشی ارائه می‌دهد، برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A53 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر