;
coinex

ورود نتفلیکس به حوزه ورزش ؛ استریم زنده رقابت‌های ورزشی در پلتفرم نتفلیکس ممکن می‌شود

با ورود نتفلیکس به حوزه ورزش ، مشترکان این شبکه پر طرفدار می‌توانند به راحتی از پخش و استریم زنده رقابت‌های ورزشی در این پلتفرم لذت ببرند.

بر اساس گزارش‌های مجله خبری وال استریت، نتفلیکس اخیرا به دنبال راه‌هایی برای گسترش تجارت خود بوده است. در واقع این شرکت در حال بررسی راهی برای پخش زنده مسابقات ورزشی بر روی پلتفرم خود است.

البته با وجود اینکه نتفلیکس به سختی دنبال محقق کردن این برنامه است، نمی‌خواهد هزینه زیادی برای اجرا شدن آن مصرف کند. با این حال از آنجایی که نتفلیکس یکی از کمپانی‌های ثروتمند به حساب می‌آید، بودجه احتمالی در نظر گرفته شده برای این کار، خیلی کم هم نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: سرویس آنلاین دیزنی بالاخره نتفلیکس را کنار زد!

ورود نتفلیکس به حوزه ورزش

اخبار اخیر حاکی از آن هستند که نتفلیکس پیشنهادهایی را به انجمن حرفه‌ای تنیس مردان (ATP) و برخی از تورهای تنیس ملی اروپا مانند فرانسه و بریتانیا، ارائه داده اما در نهایت این مناقصه‌ها را بدون نتیجه کنار گذاشته است. در عین حال، نتفلیکس ورزش‌های دیگری نیز مانند انجمن تنیس زنان (WTA) و دوچرخه سواری در بریتانیا را مورد بررسی قرار داده است.

سیاست اصلی این شرکت در انتخاب ورزش مناسب، در کاهش هزینه‌ها بوده و از این رو تمرکز خود را بر روی لیگ‌های ورزشی کمتر شناخته شده گذاشته است. این مسئله از سوی افراد حاضر در شرکت نتفلیکس نیز تایید شده که به احتمال زیاد نتفلیکس برنامه جدید خود را با ورزش‌های کمتر محبوبی که هزینه زیادی به دنبال ندارند شروع خواهد کرد.

ورود نتفلیکس به حوزه ورزش

از آنجایی که این اقدام کاملا جدید و بدیع است، سیاستی که نتفلیکس در پیش گرفته کاملا منطقی و عاقلانه به نظر می‌رسد چرا که این شرکت با انجام این کار و بدون ضرر قابل توجهی می‌تواند میزان تاثیر و محبوبیت برنامه جدید خود را ارزیابی کند.

همچنین ما می‌دانیم که اواخر سال گذشته، نتفلیکس مذاکراتی را در این زمینه با لیگ جهانی موج سواری انجام داده، اما متاسفانه این مذاکرات به دلیل عدم توافق دو طرف بر سر قیمت، به نتیجه نرسیده است. این اتفاق نشان می‌دهد که نتفلیکس احتمالا به دنبال یک ورزش بسیار ارزان قیمت است.

جالب است بدانید که داده‌های مالی شرکت نتفلیکس نشان می‌دهند درآمد آن در سه ماهه سوم به 7.926 میلیارد دلار رسیده که نسبت به سال قبل 5.9 درصد افزایش داشته است. از سوی دیگر سود خالص این شرکت 1.398 میلیارد دلار ثبت شده که نسبت به سال قبل 3.5 درصد کاهش داشته است.

همچنین تعداد کل مشترکین سرویس پخش جهانی نتفلیکس در سه ماهه سوم 223.09 میلیون نفر بوده که نسبت به سال قبل با 4.5 درصد افزایش همراه بوده است. بنابراین این شرکت تمام تلاش خود را برای حفظ و افزایش مشترکین انجام می‌دهد، زیرا همان طور که در گذشته شاهد بودیم هر اشتباه کوچکی از سوی شرکت می‌تواند منجر به از دست دادن مشترکان زیادی بشود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ورود نتفلیکس به حوزه ورزش چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر