;
coinex

نخستین رندرهای اوپو رینو 9 منتشر شد

نخستین رندرهای اوپو رینو 9 توسط افشاگر معروفی به نام ایوان بلاس در فضای مجازی منتشر شده و در پی آن برخی از مشخصات اصلی و کلیدی این گوشی فاش شده است.

انتظار می‌رود که سری اوپو رینو 9 نیز مانند سری قبلی گوشی‌های اوپو، یعنی Reno 8، شامل سه مدل با عنوان‌های رینو 9، 9 پرو و 9 پرو پلاس باشد. گزارش‌های اخیر نیز حاکی از آن هستند که برند اوپو در حال برنامه ریزی برای معرفی رسمی این سری از گوشی‌های خود در ماه جاری و در کشور چین است.

حال پیش از معرفی رسمی این گوشی‌های هوشمند، رندرهایی از هر سه مدل این سری، توسط افشاگر معروفی با کاربران به اشتراک گذاشته شده است که برخی از مشخصات آن‌ها را فاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اوپو A58 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

نخستین رندرهای اوپو رینو 9

به تازگی افشاگر محبوبی به نام ایوان بلاس، رندرهایی را از سه گوشی هوشمند اوپو رنو 9، 9 پرو و ​​9 پرو پلاس در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است. طبق چیزی که در این تصاویر دیده می‌شود، سه مدل حاضر در این سری از گوشی‌های اوپو، در عین اینکه کاملا مشابه به نظر می‌رسند، چندین تفاوت اساسی با یکدیگر دارند. به عنوان مثال گوشی رینو 9 پرو پلاس دارای یک دوربین اضافه بوده و از ماژول دوربین برآمده و بزرگ‌تر برخوردار است.

نخستین رندرهای اوپو رینو 9
رندرهای اوپو رینو 9

همچنین به نظر می‌رسد که شرکت اوپو از طراحی قاب منحنی استفاده کرده و نسخه پایه و ارزان‌تر این سری از گوشی‌های خود یعنی رینو 9 را به یک نمایشگر منحنی مجهز کرده است. البته به نظر می‌آید که این گوشی از تراشه تصویربرداری اختصاصی این شرکت یعنی MariSilicon برخوردار نباشد، چرا که نام آن در ماژول دوربین دیده نمی‌شود.

علاوه بر این، به تازگی برخی از مشخصات و ویژگی‌های کلیدی سری رینو 9 به صورت آنلاین و در شبکه‌های مجازی فاش شده است. طبق اطلاعات لو رفته، گوشی رینو 9 به چیپست اسنپدراگون 778G و دو دوربین 64 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. این گوشی انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی تامین می‌کند.

نخستین رندرهای اوپو رینو 9
رندرهای اوپو رینو 9

از سوی دیگر گوشی رینو 9 پرو به تراشه دایمنسیتی 8100-Max و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی مجهز خواهد شد. این گوشی از یک ماژول دوربین دوگانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 و یک لنز 8 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

گوشی رینو 9 پرو پلاس نیز طبق گزارش‌ها به پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز شده و از یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 80 واتی قدرت می‌گیرد. این گوشی به احتمال زیاد دارای تنظیمات دوربین سه گانه خواهد بود که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 با لرزش گیر OIS، یک لنز 8 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نخستین رندرهای اوپو رینو 9 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر