;
coinex

نقص فنی راننده خودکار تسلا جان دو نفر را گرفت! [+ویدیو]

نقص فنی راننده خودکار تسلا فاجعه به بار آورد. در جریان از دست دادن کنترل خودروی تسلا Y، دو نفر جان خود را از دست دادند.

نقص فنی راننده خودکار تسلا در نهایت منجر به فوت دو نفر شد. در ویدئوی منتشر شده، خودروی تسلا Y، صحنه پارک را اشتباه تشخیص می‌دهد و با تمام سرعت اقدام به رانندگی می‌کند. در نتیجه این حادثه، دو نفر جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: تمسخر تسلا توسط رنو ؛ کسانی هستند که ادعاهای بزرگی دارند! [+ویدیو]

نقص فنی راننده خودکار تسلا منجر به حادثه شد

تسلا، خودروساز بزرگ آمریکایی، در بیانیه‌ای اعلام کرد که به پلیس چین برای تحقیق روی حادثه‌ای که یک خودروی مدل Y در آن دخیل بوده است کمک می‌کند. رسانه‌های محلی چین می‌گویند به دلیل از دست دادن کنترل خودروی تسلا مدل Y توسط راننده، دو نفر کشته و سه نفر زخمی شده‌اند.

براساس گزارش رسانه‌های محلی، تصادف خودروی مدل Y در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) در گوانگ‌دونگ در جنوب‌ شرقی چین رخ داد و درنتیجه‌ آن یک موتورسوار و یک دختر دبیرستانی کشته شدند.

نقص فنی راننده خودکار تسلا
نقص فنی راننده خودکار تسلا

خبرگزاری چینی جیمونیوز ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است که در آن یک خودروی مدل Y با سرعت بالا به چند خودرو و یک موتورسوار برخورد می‌کند. تسلا در بیانیه‌ای از مردم خواسته است هر شایعه‌ای را باور نکنند:

پلیس در حال حاضر به‌دنبال آژانسی مستقل برای ارزیابی این حادثه می‌گردد تا حقیقت پشت تصادف خودروی مدل Y را بفهمد. ما به‌طور فعالانه هر کمکی را که لازم باشد، ارائه خواهیم داد.

جیمونیوز به نقل از پلیس راهنمایی و رانندگی چین می‌گوید دلیل تصادف خودروی تسلا در شهر چاوژو هنوز مشخص نشده است. یکی از اعضای خانواده راننده‌ ۵۵ ساله‌ خودروی تسلا که نخواسته است هویتش را فاش کند، می‌گوید این فرد می‌خواسته در جلوی فروشگاه خانوادگی‌اش توقف کند، اما با پدال ترمز به مشکل خورده است.

تسلا می‌گوید ویدئو‌ها نشان می‌دهند که چراغ ترمز مدل Y به هنگام سرعت زیاد این خودرو روشن نشده و براساس داده‌ها، در طول مسیر حرکت خودرو هیچ اقدامی برای پا گذاشتن روی پدال ترمز صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نقص فنی راننده خودکار تسلا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر