;
coinex

رندرهای گلکسی A54 منتشر شد؛ طراحی شبیه به S23

به تازگی رندرهای گلکسی A54 ، گوشی میان رده جدید سامسونگ، توسط OnLeaks در فضای مجازی منتشر شده است که طراحی کلی این گوشی را فاش می‌کند.

به تازگی با انتشار رندرهایی از مدل 5G گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A54، طراحی کامل آن فاش شده و امکان بررسی این گوشی از لحاظ مشخصات فنی فراهم شده است. برای آگاهی از ویژگی‌های کلیدی این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

رندرهای گلکسی A54 منتشر شد

افشاگر معروفی به نام استیو همرستوفر (Steve Hemmerstoffer) و نام مستعار OnLeaks با همکاری وب سایت 91Mobiles رندرهایی را از جانشین گوشی گلکسی A53، یعنی گلکسی A54 5G، در فضای مجازی با کاربران به اشتراک گذاشته است. رندرهای با کیفیت جدید نمایی 360 درجه از این میان رده را برای کاربران به نمایش گذاشته و طراحی کلی این گوشی را مشخص می‌کنند.

رندرهای گلکسی A54

در تصاویر فاش شده به وضوح دیده می‌شود که در بالا و قسمت مرکزی صفحه نمایش گلکسی A54 یک سوراخ وجود داشته که میزبان دوربین سلفی خواهد بود. همچنین هر طرف صفحه نمایش توسط حاشیه‌های قابل توجهی احاطه شده است.

طبق گفته‌های OnLeaks این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با وضوح و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. در قسمت بالایی و سمت چپ پنل پشتی گوشی گلکسی A54 5G نیز یک ماژول دوربین سه‌گانه به صورت عمودی وجود داشته و در پایین آن نام برند سامسونگ حک شده است.

در قسمت پایینی این گوشی یک پورت USB تایپ C به همراه بلندگو و میکروفون دیده می‌شود و دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست قسمت جانبی قرار گرفته‌اند. درگاه سیم کارت و میکروفون ثانویه نیز در قسمت بالایی تعبیه شده‌اند.

رندرهای گلکسی A54

بر اساس گزارش‌های قبلی، این دستگاه از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و انتظار می‌رود که دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلی باشد. این مدل به احتمال زیاد به پردازنده اگزینوس 7904 مجهز خواهد شد که در کنار آن 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار می‌گیرد. البته به این نکته توجه داشته باشد که مشخصات ذکر شده هنوز به صورت رسمی تایید نشده‌اند.

همان طور که می‌دانید گوشی‌های میان رده سری A شرکت سامسونگ به دلیل قیمت‌های به صرفه و مناسبی که دارند، در بازار گوشی‌های هوشمند بسیار محبوب هستند. حال انتظار می‌رود که این مدل جدید گلکسی A54 در اوایل سال 2023 عرضه شود و همچنین به تازگی گزارش شده که گوشی گلکسی A14 5G نیز بر روی پایگاه آماری Bluetooth SIG قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندرهای گلکسی A54 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر