;
coinex

مشمولان جدید یارانه مشخص شدند؛ فهرست دقیق یارانه بگیران

سه میلیون نفر به به مشمولان جدید یارانه نقدی اضافه شدند. کدام گروه‌ها جزو مشمولین هستند؟ جزئیات خبر را در تکراتو بخوانید.

طبق اخبار منتشر شده مشمولان یارانه نقدی افزایش پیدا کردند. گزارش‌‌ها خبر از پیوستن مجدد 3 میلیون نفر به لیست یارانه بگیران دارد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، تعداد کل افراد ثبت‌نامی تا ابتدای آبان 1401، 2650000 نفر است. همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که از بین این افراد 1650000 نفر در دهک 1-9 درآمدی قرار دارند. 1 میلیون نفر نیز با قرارگیری در دهک 10 درآمدی، مشمول دریافت یارانه نشدند.

بیشتر بخوانید: شکست طرح هوشمندسازی یارانه نان ؛ دولت در محاسبات خود اشتباه کرده است؟

بازبینی وضعیت مشمولان جدید یارانه

شایان ذکر است که تعداد افراد حذف شده از لیست دریافت یارانه معیشتی در اردیبهشت 1401، برابر با 5930000 نفر بودند. گزارش‌ها نشان می‎دهد که از میان این تعداد 4300000 نفر در سامانه حمایت درخواست بازبینی وضعیت خود را ثبت کردند. پس از بررسی و بازبینی، مجدداً یارانه برخی از این افراد به حساب سرپرست خانوار واریز شد.

مشمولان جدید یارانه

یکی از معیارهای تعیین دهک‌بندی خانوارها، دریافت یا عدم دریافت سهمیه 2000 دلاری است، در واقع اگر فردی این سهمیه را دریافت کند، اطلاعات مربوط به آن تحت عنوان فعالیت اقتصادی فرد در سامانه رفاه ایرانیان ثبت خواهد شد. همین نیز بر روی دهک‌بندی افراد تاثیر می‌گذارد!

بیشتر بخوانید:

  1. ممکن است یارانه افرادی که 2000 دلار می‌خرند قطع شود
  2. زمان واریز معوقات جاماندگان یارانه مشخص شد
  3. واریز سود سهام عدالت تا پایان آذر 1401 ؛ شرط فروش سهام عدالت مشخص شد

نظر شما در خصوص مشمولان جدید یارانه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر