;
coinex

موافقت با استعفای دو عضو کمیسیون تنظیم مقررات

وزیر ارتباطات با استعفای دو عضو کمیسیون تنظیم مقررات موافقت کرد. نام مشاور وزیر در امور بین‌الملل نیز در بین این دو تن به چشم می‌خورد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات استعفای دو عضو کمیسیون تنظیم مقررات را پذیرفت و آنها را به طور رسمی از رگولاتوری این کمیسیون خارج کرد. هدف این دو عضو از استعفای خود «پرهیز از تعارض احتمالی منافع اپراتورها با ماموریت‌های کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات» عنوان شده است. لازم به ذکر است که، ریاست این کمیسیون بر عهده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

بیشتر بخوانید: شرایط عجیب مخابرات برای فروش شماره رند ؛ ماجرای تسهیلات مشترکین چیست؟

استعفای دو عضو کمیسیون تنظیم مقررات

بر اساس خبری که در سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات منتشر شده، وزیر ارتباطات با استعفای دو عضو صاحب‌نظر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات موافقت کرده است و بدین ترتیب شهاب جوانمردی، مدیرعامل هلدینگ فناپ و حسین میرزاپور، مشاور وزیر در امور بین‌الملل، از ترکیب رگولاتوری خارج شدند.

استعفای دو عضو کمیسیون تنظیم مقررات

ترکیب جدید کمیسیون تنظیم مقررات خرداد امسال از سوی وزیر منصوب شده بودند و اکنون دو عضو این کمیسیون از سمت خود استعفا داده‌اند. هنوز افراد جدیدی برای حضور در این کمیسیون منصوب نشده‌اند.

بر اساس آنچه در سایت رگولاتوری آمده، خروج این دو عضو از کمیسیون تنظیم مقررات به درخواست خود آنها و «به منظور پرهیز از تعارض احتمالی منافع اپراتورها با ماموریت‌های کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات» انجام شده است.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نهاد مقررات‌گذار در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است که بر اساس قانون تشکیل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۸۲ تاسیس شد. ریاست این کمیسیون بر عهده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره استعفای دو عضو کمیسیون تنظیم مقررات چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر