;
coinex

پرجستجوترین عبارات گوگل در سال 2022 ؛ آیفون 14 در میان 10 عبارت برتر!

لیستی از پرجستجوترین عبارات گوگل در سال 2022 منتشر شده است که در آن عبارت «ووردل» در بخش جهانی و جام جهانی در بخش ورزشی در رتبه اول قرار گرفته‌اند.

به رسم سنت هر سال، لیستی از پرجستجوترین عبارات گوگل در سال 2022 اعلام شده است. گفتنی است که گوگل لیست عبارت‌های پرجستجو را به‌صورت منطقه‌ای منتشر کرده، متأسفانه اما جزئیاتی درباره‌ی جست‌و‌جوهای محبوب ایران ارائه نشده است. نکته جالب در این میان این است که در کشوری مثل آمریکا، حتی عبارات محبوب به‌صورت شهربه‌شهر نیز اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: رمزنگاری سرتاسری برای گروه‌های گوگل مسیج عرضه شد

پرجستجوترین عبارات گوگل در سال 2022

در این میان در بخش عبارات پرجست‌وجوی جهانی Wordle در سال 2022 بیشتر از هر عبارت دیگری در گوگل جست‌و‌جو شده است. مطابق انتظاراتی که از پیش داشتیم، پرجستجوترین عبارات گوگل در سال 2022 به رویدادها و اتفاقات مهمی که در سال جاری میلادی رخ داده، مرتبط است. برای مثال عبارات «اوکراین» و «ملکه الیزابت» جزو پنج جست‌و‌جوی برتر سال 2022 قرار گرفته‌اند. لذا در بریتانیا پرسش‌های بسیاری مانند «آیا ملکه فوت شده؟» در گوگل به دفعات مکرر مطرح شده است. آیفون 14، پرچم‌دار جدید اپل، نیز دیگر عبارت محبوب امسال بوده و در جایگاه هشتم پرجست‌و‌جوترین‌های گوگل قرار گرفته است.

پرجستجوترین عبارات گوگل در سال 2022

در بخش بازیگران سینما نیز، نام «جانی دپ» بیش از هر شخص دیگری تحت جست‌و‌جو قرار گرفته است. به نظر این موضوع مرتبط با دادگاه پرحاشیه دپ در سال 2022 با همسر سابقش باشد. همچنین «ویل اسمیت» به دلیل سیلی سنگینی که به میزبان مراسم اسکار زد، در رتبه‌ی دوم قرار گرفت. در کنار این دو بازیگر پرحاشیه امسال، نام «امبر هرد» (همسر سابق جانی دپ) و «کریس راک» (فردی که از ویل اسمیت سیلی خورد) نیز در فهرست دیده می‌شود.

جالب است که امسال جست‌و‌جو برای برخی از مسابقات ورزشی هند آمار بسیار بالایی به ثبت رسانده است. مثلاً مسابقه‌ بین هند و انگلستان دومین جست‌و‌جوی برتر گوگل در سال 2022 قلمداد می‌شود.

در قسمت فیلم‌های سینمایی، نام دو فیلم Black Adam و The Batman از دنیای سینمایی دی‌سی در میان پنج جست‌و‌جوی برتر سال می‌درخشد. در میان آثار مارول نیز در فهرست پنج‌ فیلم برتر صرفاً فیلم Thor: Love and Thunder وجود دارد. همچنین در بخش ورزشی، عبارت «جام جهانی» بیشتر از هر مسابقه‌ی دیگری جستجو شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پرجستجوترین عبارات گوگل در سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر