;
coinex

راه اندازی سرویس خرید اقساطی خودرو توسط کارنامه ؛ خرید قسطی خودرو با وام بدون ضامن!

راه اندازی سرویس خرید اقساطی خودرو توسط کارنامه امروز توسط این استارتاپ ایرانی اعلام شد. این بخش امکان خرید خودروی داخلی و خارجی با اعطای وام بدون ضامن را فراهم می‌کند.

کارنامه که تا پیش از این در زمینه ارائه خدمات کارشناسی فنی در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت داشت، این روزها برای تکمیل سبد خدماتی خود، از راه اندازی سرویس خرید قسطی خودرو خبر داده است. اما نحوه خرید قسطی خودرو در کارنامه چگونه است؟ اساسا شرایط خرید اقساطی خودرو در کارنامه چیست؟

بیشتر بخوانید: افزایش قیمت خودرو این بار با چراغ سبز دولت!

راه اندازی سرویس خرید اقساطی خودرو توسط کارنامه

در سرویس خرید اقساطی خودرو کارنامه امکان خرید انواع خودروهای دست دوم و نو یا داخلی و خارجی با اعطای وام بدون ضامن موجود است. این استارتاپ اعلام کرده که در شرایط فعلی کشور، از یک سو قدرت خرید مردم کاهش یافته و از سوی دیگر، قیمت خودرو روز به روز در حال افزایش است.

بر همین مبنا کارنامه در تلاش است که به عنوان دستیار خرید و فروش خودرو، به تناسب نیاز و بودجه کاربران، گامی برای تسهیل روند خرید خودرو بردارد. در همین خصوص، متقاضیانی که به دنبال خرید خودرو هستند یا تصمیم دارند ماشین‌های قدیمی را به روز کنند، می‌توانند با کمک سرویس و به لطف دریافت وام بدون ضامن؛ خودروی مدنظر خود را به طور اقساطی خریداری کنند.

راه اندازی سرویس خرید اقساطی خودرو توسط کارنامه [+ پرداخت وام بدون ضامن]

به نظر می‌رسد در شرایط فعلی و با توجه به خلا ارائه خدمات مناسب و حمایتی در بازار خودروهای دست دوم و کارکرده، کارنامه یک گام عملیاتی مهم برای مدیریت و بهبود شرایط بازار خودرو کشور برداشته باشد. این استارتاپ مدعی است با این کار به دنبال این است که علاوه بر شکل‌گیری امکان معاملات امن،‌ نقش بهتری در افزایش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه ایفا کند.

کارنامه مدعی است،‌ کارشناسانش در همه مراحل خرید خودرو، از انتخاب محصول تا ارزیابی قیمت و بررسی فنی خودرو نهایتا تنظیم قرارداد، در کنار  متقاضیان هستند و راهنمایی‌های تخصصی لازم را به خریدار ارائه می‌کنند. از دیگر مزایای برشمرده شده برای سرویس خرید قسطی خودرو در کارنامه اینکه امکان خرید انواع خودروهای دست دوم و نو چه داخلی و چه خارجی وجود دارد.

کارنامه همچنین مدعی است که تمامی مراحل دریافت وام را به عنوان یک واسطه انجام خواهد داد و حتی نیاز نیست متقاضی وام خودرو برای طی کردن مراحل اداری حضوری مراجعه کند.

با ارائه امکان خرید قسطی خودرو توسط کارنامه کاربران در مدت زمانی کمتر از 10 روز می‌تواند صاحب خودرو کارکرده داخلی یا خارجی شود. در سرویس خرید اقساطی دست دوم، کاربران این سرویس می‌توانند برای هر یک از ماشین‌های آگهی شده در وب سایت کارنامه اقدام کنند. وام ارائه شده از سوی این شرکت نیز برای خودروهای داخلی تا سقف 400 میلیون تومان و برای خودروهای وارداتی و خارجی 2 میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه اندازی سرویس خرید اقساطی خودرو توسط کارنامه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    فعالیت خوبی ایست امیدوارم واقعی و مقرون به صرفه در قشر ضعیف جامعه باشد برای خودرو دار شدن

    پاسخ

    بسیارعالی هست والله اگه راست باشه بایک اعتبارسنجی ساده ماهم می‌توانیم صاحب ماشین شویم فکرش رابکنیدکارگرباماهی ۵میلیون حقوق چگونه میتواندماشین بخرد.

    پاسخ

    چه جوری باید اقدام کرد؟

    پاسخ

    چجوری باید اقدام به گرفتن وام کرد

    پاسخ

    باید با اقساط ملایم وبلند مدت باشه خوبه ماهی 4الی5تمن چون قدرت ریال ما خیلی پاپینه و جواب گوی قصد سنگین نیستیم الان اروپا هر مدل ماشین که بخوای از دم قسط بهت میدن ولی ایران بدبختیه پدر ادم درمیارن و با هزینه‌های گزاف مردم بدبخت می کنن بعد ماشین نمیدن

    پاسخ

    این‌ خیلی‌ خوب‌ هست‌ ادم‌ میتوانند‌ نفس‌ بکشد‌ وبدون‌ منت‌ اما‌ قیمت‌ ماشینها‌ مثلآ‌ تیبا‌ ۳۰۰‌ ملیون‌ تومان‌‌ حساب‌ میکنید‌ وماهی‌ ۱۰‌ ملیون‌ تومان‌ این‌ خیلی‌ مبلغش‌ بالاست‌ هم‌ کل‌ پولش‌ وهم‌ قسدش‌ خیلی‌ بالا‌ هست‌ مردم‌ ندارند‌ کل‌ اقتصاد‌ ایستاده‌ ‌ مثلآ‌ کار‌ مسافر‌ کشی‌ اینقدر‌ پول‌ در‌ نمیاره‌ که‌ هر‌ ماه ۱۰ملیون‌ تومان‌ پرداخت‌ میکند‌

    پاسخ