;
coinex

ویدیوهایی عاشقانه از خانواده بولات در سریال تو درم را بزن (با بازی هانده و کرم)

اگر از طرفداران سریال رمانتیک کمدی “تو در خانه ام را بزن” باشید، حتما به تماشای گیف های جذاب هانده ارچل و کرم بورسین یعنی ادا و سرکان علاقه‌مند خواهید بود.

گیف های جذاب هانده ارچل و کرم بورسین

سریال رمانتیک کمدی تو در خانه ام را بزن، با نام “عشق مشروط” از شبکه ام‌بی‌سی‌ پرشیا منتشر می‌شد که می‌توانید دوبله فارسی آن را از کانال تلگرام فیگار دانلود نمایید. در این سریال هانده ارچل و کرم بورسین پارتنر یکدیگر بودند و صحنه‌های عاشقانه و طنز بسیاری را خلق کردند. در ادامه تصاویر متحرک جدید ادا و سرکان یا همان هانده و کرم را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدنی‌ترین قاب‌های خانواده بولات در سریال تو درم را بزن با بازی هانده ارچل

عاشقانه‌هایی جذاب از خانواده بولات

هانده ارچل (Hande Erçel) بازیگر و مدل ترکیه‌ای است. او در حال حاضر یکی از بازیگران معروف تلویزیون این کشور بوده که طرفداران زیادی دارد. Erçel متولد ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما ترکیه بوده و پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. در زندگینامه Hande Erçel آمده است او آموزش خود را در دانشگاه هنرهای زیبا Mimar Sinan استانبول به پایان رسانده است.

هانده ارچل پرطرفدارترین صفحه اینستاگرام ترکیه را دارد! + [تصاویر]

چهره و استایل هانده ارچل یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت او در امر بازیگری و به خصوص مدلینگ به شمار می رود. قد ارچل ۱۷۵ سانتی متر و وزن او ۵۶ کیلوگرم است. رنگ موی وی خرمایی و رنگ چشمانش قهوه‌ای تیره است.

لاکچری بازی های هانده ارچل با ماشین های لوکس متنوع + [عکس]

هانده و کرم در پشت صحنه:

ادا و سرکان در حال خرید:

گیف های جذاب هانده ارچل

هانده با ایفای نقش ادا ییلدیز و کرم با بازی نقش سرکان بولات در سریال “تو در خانه ام را بزن” همبازی بودند. شیمی این دو کاراکتر محبوبیت جهانی پیدا کرد. زیبایی هانده ارچل و بازی او در سریال کمدی رمانتیک تو در خانه ام را بزن موجب رکورد زنی ریتینگ این سریال شد. کاراکتر ادا و سرکان بولات در این سریال جوایز متعددی به عنوان بهترین زوج سریالی دریافت کردند.

هانده درحال خوش‌گذرانی:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر