;
coinex

طرح فروش پژو 207i در بورس کالا 4 دی 1401 ؛ فروش با قیمت قدیم [+شرایط]

جزئیات طرح فروش پژو 207i در بورس کالا 4 دی 1401 اعلام شد. طبق گفته ایران خودرو، این خودرو با قیمت قدیم عرضه خواهد شد.

طرح فروش پژو 207i در بورس کالا 4 دی 1401 از روز یکشنبه، آغاز خواهد شد. این محصول با قیمت قدیم (۱۸۵ میلیون و ۴۷۸ هزار تومان) و فقط با رنگ سفید و سقف فلزی عرضه می‌شود. ایران خودرو تعداد 2000 دستگاه از این خودرو در نظر گرفته است و کاربران در زمان ثبت سفارش خرید، باید کل مبلغ خودرو را واریز کنند. همچنین موعد تحویل این خودرو نیز 20 اسفند اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: فروش دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا 5 دی 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش پژو 207i در بورس کالا 4 دی 1401

کارگزاری پارسیان می خواهد تا روز یکشنبه مورخ ۴ دی ۱۴۰۱ پذیره نویسی برای خرید پژو ۲۰۷i دنده ای سقف فلزی را در بورس کالا آغاز کند. بر اساس بخشنامه منتشر شده، قیمت پایه این خودرو ۱۸۵ میلیون و ۴۷۸ هزار تومان خواهد بود و صرفاً این خودرو با رنگ سفید و با تیراژ 2000 دستگاه عرضه می شود.

طرح فروش پژو 207i در بورس کالا 4 دی 1401
بر اساس این بخشنامه ۱۰۰ درصد بهای خودرو در هنگام ثبت خرید باید پرداخت شود و زمان تحویل هم ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ مشخص گردیده است.

متقاضیان خرید این خودرو در بورس کالا باید توجه داشته باشند که در پایان معامله باید مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان را به عنوان هزینه های شماره گذاری و بیمه بپردازند. همچنین بر اساس مبلغ نهایی معامله، مالیات ۱۳ درصدی هم باید توسط مشتری پرداخت شود.

در این شرایط فروش اعلام شده است که پژو ۲۰۷i دنده ای سقف فلزی قابل عرضه، به پیشرانه TU5 و جعبه دنده ۵ سرعته دستی مجهز بوده و ترمز کاسه برای محور عقب آن در نظر گرفته شده است. همچنین این خودروها فاقد فرمان کمکی برقی هستند و صرفاً با جعبه فرمان هیدرولیکی به مشتریان تحویل داده می شوند و رینگ فولادی بر روی آن ها نصب است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی طرح فروش پژو 207i در بورس کالا 4 دی 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر