;
coinex

فهرست فیلم های محبوب باراک اوباما در سال 2022 با حضور دو فیلم ایرانی منتشر شد

فهرست فیلم های محبوب باراک اوباما در سال 2022 توسط رئیس جمهور سابق آمریکا منتشر شده است. فهرست او اما دو فیلم ایرانی جالب دارد!

باراک اوباما چندی پیش فهرستی از 17 فیلم محبوب خود در سال 2022 را با حضور دو فیلم ایرانی در آن منتشر کرد. برای اطلاع از جزئیات این فهرست با ما باشید.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: علت اختلالات این روزها استفاده مردم از فیلترشکن است!

فهرست فیلم های محبوب باراک اوباما در سال 2022

در فهرست فیلم‌های محبوب باراک اوباما در سال 2022 نام 17 فیلم وجود دارد که نام دو فیلم ایرانی قهرمان ساخته اصغر فرهادی و جاده خاکی نخستین فیلم بلند پناه پناهی هم در آن به چشم می‌خورد.

فهرست کامل شامل «فبلمنز» از «استیون اسپیلبرگ»، «تصمیم به ترک کردن» ساخته «پارک چان ووک»، «پادشاه زن» به کارگردانی «جینا پرینس بایتوود»، «افترسان» از «شارلوت ولز»، «امیلی جنایتکار» ساخته «جان پاتون فورد»، «مامان کوچک» از «سلین سیاما»، «فرزند» به کارگردانی «مارگارت براون»، «اتفاق» از «اودری دیوان»، «تا» به کارگرانی «چینونیه چوکو»، «همه چیز همه جا به یکباره» ساخته مشترک «دانیل کوان» و «دانیل شاینرت»، «رئیس خوب» به کارگردانی «فرناندو لئون د آرانوآ»، «ماشین منو بران» از «ریوسوکه هاماگوچی»، « قهرمان» اصغر فرهادی، «جاده خاکی» پناه پناهی، «تار» ساخته «تاد فیلد» و «پس از یانگ» از «کوگونادا» می‌شود.

فهرست فیلم های محبوب باراک اوباما در سال 2022 با حضور دو فیلم ایرانی منتشر شد

قهرمان آقای فرهادی با بازی امیر جدیدی و محسن تنابنده نخستین نمایش جهانی خود را در جشنواره سال گذشته کن از سر گذراند و توانست جایزه ویژه هیئت داوران را از آن خود کند. جاده خاکی با نقش آفرینی حسن معجونی، پانته‌آ پناهی و بهمن ارک هم که اولین فیلم بلند پناه پناهی محسوب می‌شود در بخش دو هفته کارگردانان کن 2021 حضور داشت و در ادامه جایزه بهترین فیلم جشنواره لندن را از آن خود کرد.

طبق این فهرست، در سال ۲۰۲۲ «خانواده فیبلمن» ساخته استیون اسپیلبرگ بهترین فیلمی بوده که اوباما در سال 2022 دیده و «نوری که با خود داریم» نوشته همسرش میشل اوباما، محبوب‌ترین کتابی بوده که او مطالعه کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فهرست فیلم های محبوب باراک اوباما در سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر