;
coinex

اختصاص پارکینگ 3 فرودگاه امام به تاکسی‌های اینترنتی

پس از مشکلات عدم امکان ورود تاکسی‌های اینترنتی به فرودگاه امام، حال خبر از اختصاص پارکینگ 3 فرودگاه امام به تاکسی‌های اینترنتی به گوش می‌رسد.

در روزهای اخیر خبری مبنی بر ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی به شعاع 800 متری فرودگاه‌ امام منتشر شد. این خبر واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت و سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی دلیل این امر را جلوگیری از ازدحام جمعیت مقابل ترمینال عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام برندگان طرح قرعه کشی خودروهای فرسوده ایرانخودرو آغاز شد [+اسامی برندگان]

جزئیات اختصاص پارکینگ 3 فرودگاه امام به تاکسی‌های اینترنتی

با اینکه سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی همزمان با انتشار این خبر طبق بیاناتی بر احتمال مشخص کردن محلی در این فاصله مکانی برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی از جمله تپسی و اسنپ تاکید کرده بود اما انتشار این خبر بازخوردهای بسیاری در بین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی به‌وجود آورده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی اسنپ، سعید چلندری، سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی ضمن تأکید بر امنیت مسافران،جزئیات ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام را اعلام کرده است. بنابراین طبق اعلام این مسئول فرودگاه امام خمینی تاکسی‌های اینترنتی از پارکینگ شماره 3 باید خدمات خود را به مسافران ارائه کنند.

اختصاص پارکینگ 3 فرودگاه امام به تاکسی‌های اینترنتی

او درباره مزایای احتمالی اختصاص پارکینگ 3 فرودگاه امام به تاکسی‌های اینترنتی بیان کرد که به نظر با این برنامه از آسیب به کسب و کار تاکسی‌های اینترنتی مشغول به خدمات‌رسانی در فرودگاه، جلوگیری شود، علاوه بر این خدمات باکیفیت بهتر و ایمنی بالاتری نیز به مسافران ارائه خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است که با اجرای این طرح امکان پیگیری شکایات مسافران از تاکسی‌های اینترنتی فراهم خواهد شد و از فعالیت مسافربرهای شخصی که فرایند احراز هویت را تکمیل نکرده‌اند نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اختصاص پارکینگ 3 فرودگاه امام به تاکسی‌های اینترنتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر