;
coinex

پایان پشتیبانی نرم افزاری شیائومی از 4 گوشی [+فهرست گوشی‌ها]

پایان پشتیبانی نرم افزاری شیائومی از 4 گوشی کام دارندگان این گوشی‌ها را تلخ کرد. در این لیست 3 گوشی از ردمی و 1 گوشی از پوکو قرار دارد.

پایان پشتیبانی نرم افزاری شیائومی از 5 گوشی رسماً توسط این غول چینی صنعت موبایل اعلام شد. با این اتفاق پشتیبانی امنیتی شیائومی و گوگل برای تمامی این 4 گوشی نیز به پایان خواهد رسید. پیشنهاد می‌شود که جهت جلوگیری از هرگونه آسیب امنیتی در گوشی و دیگر موارد، هرچه زودتر گوشی خود را تعویض کنند.

بیشتر بخوانید: پایان پشتیبانی واتساپ از گوشی های قدیمی از 10 دی 1401 [+لیست گوشی‌ها]

پایان پشتیبانی نرم افزاری شیائومی از 4 گوشی

در فهرستی که امروز توسط شیائومی منتشر شده است، گوشی‌های ردمی 8، ردمی 8A، ردمی K30 5G و پوکو ایکس 2، دیگر آپدیت‌های این شرکت را دریافت نخواهند کرد. این لیست نشان می‌دهد که شیائومی پشتیبانی نرم‌ افزاری خود را از دستگاه‌های مذکور به پایان رسانده است، بنابراین وصله‌های امنیتی دیگر منتشر نخواهند شد و ممکن است امنیت این چهار گوشی نسبتا قدیمی در معرض خطر قرار بگیرند.

پایان پشتیبانی نرم افزاری شیائومی از 4 گوشی

این خبر در حالی منتشر شده که کاربران POCO X2 با دریافت به‌روزرسانی بتا MIUI 13، منتظر نسخه نهایی این رابط کاربری بودند که ظاهرا انتشار آن به‌ دلیل وجود باگ‌های متعدد و سایر مشکلات منتفی شد. به هر روی در صورتی‌که شما نیز یکی از گوشی‌های فوق را در اختیار دارید، توصیه می‌شود که برای دریافت پشتیبانی نرم‌افزاری و امنیتی شیائومی، دستگاه خود را به مدل‌های جدیدتر ارتقا دهید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پایان پشتیبانی نرم افزاری شیائومی از 4 گوشی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام گوشی من redmi note 10sهست ولی در بخش گیم توربو،ویس چنجر(تغییر صدا در برنامه ها)بالا نمیاد ممنون میشم پاسخ بدهید

    پاسخ